Ele se efectueaza la fel ca tot plecare de pe loc e, doar ca in rampa trebuie sa ridici abreiajul mai mult cat sa cupleze si masina sa nu plece in spate.
Sigur a inteles tot
Detalii o sa primeasca la scoala de soferi
Plecarea de pe loc este plecarea normala, apesi ambreajul, bagi in viteza, si ridici usor ambreajul, plecarea in rampa se executa putin mai diferit, exista multe modalitati dar cea mai ok pe care o stiu e urmatoarea, apesi frana, apesi ambreajul, ridici ambreajul pana cand simti ca tremura masina atunci eliberezi frana si apesi acceleratia in timp ce ridici piciorul de pe ambreaj.
La plecarea de pe loc trebuie sa pornesti masina,iti pui centura, dai semnal ca pleci de pe loc, te asiguri, bai in viteza intaia si pleci.Le plecarea in rampa esti in miscare, bai in viteza a doua si accelerezi
Tu nu ai auzit niciodata de plecarea din rampa asa e?
cum spanac poti zice ca plecarea de pe loc din rampa e in miscare?
da daca iti parchezi masina in rampa ce faci?
Nu ai voie sa parchezi in ramp, "desteptule"
Hahaha ce amuzant. In primul rand nu a zis nimeni nimic de parcare.
In al doilea rand oprirea este total permisa, stationarea nu.
Dar ce faci daca stai in rampa la un semafor?
Ce faci daca trebuie sa opresit ca sa depasesti un obstacol in rampa?
Ce faci daca tu ai curtea in rampa si trebuie sa faci o pornire de acolo?
Ce faci daca esti intro intersectie unde pierzi prioritate in rampa?
Tu pricepi ca PORNIREA in rampa se face din pozitia stationara a masinii, ca altfel nu ar mai fi PORNIRE in rampa, ar fi pur si simplu mers la deal.
Plecarea in rampa, cand stationezi cu masina in rampa ridici frana de ajutor calci ambreiaju pornesti motorul bagi in treapta intai te asiguri sa nu vine vreo masina sau alt participant la trafic si in timpul cand dai drumu la ambreiaj lasi si frana de ajutor... sfatul meu e sa te duci si sa incerci de cateva ori pe camp pana iese si dupa poti sa te duci pe asfalt