Testul ala e jucarie, fata de fortele la care expun eu rotile, cand ma arunc in viraje. Spune-i mecanicului sa-si ia bacul si sa lase in pace domeniul, ca n-are treaba. Placile alea de la ITP au o forta de jucarie, fata de sarcina pe care o suporta rotile in mers, cand toata masa masinii + forta inertiei se transfera de pe o roata pe alta, in functie de schimbarea directiei.
Imagineaza-ti doar ce forta suporta bratele rotilor atunci cand ai 60km/h si franezi cat sa opresti masina de 1500-2000kg.
Bieletele, capetele de bara, basculele si restul pieselor care tin roata, sunt facute sa suporte aceste forte. Si cum ziceam, la ITP sunt doar niste placi care trag de roti in parti opuse, ca inspectorul sa poata observa daca articulatiile sunt intregi, sau au joc.
Sa fim seriosi. cateva secunde sunt expuse incheieturile masinii la niste forte incomparabile cu ce se intampla pe drum. Si a batut mecanicul ala joc de tine.
Nu si-a batut joc de nimeni, e o ruda, si cu pumnu in masa o zis ca ITP-ul strica masinile.
Rudă din aia care știe el mai bine și ITP e rau sa te fure statul de bani. Știe el mai bine și el merge fara ITP de 20ani și nu a pățit nimic. Rudă din aia?
Nu chiar, doar a spus ca faza cu testarea la incheieturile masinii le distruge.
Dar nu esti fortat sa treci peste chestile astea, ITP-ul trebuie sa il faci
"Dar nu esti fortat sa treci peste chestile astea"
chiar n-ai intâlnit la trecere de pietoni așa ceva?
Nu
anonim_4396 întreabă: