| 0044333 a întrebat:

Care este tractiunea favorabila pentru curse...condusul sportiv. sslalom...

Răspuns Câştigător
| florin223 a răspuns:

Dap cam asa este dar problema e ca nu te gandi ca de cate ori accelerezi derapezi :0 nu sa nu fim absurzi da daca esti intr-o curba si accelerezi mai brusc poate intra foarte usor pe praful care se gaseste de obicei pe toata marginea drumurilor din dreapta. Daca ai apucat si ai derapat pe praf daca nu te descurci cat de cat. oricum primul stalp sau parapet al tau este.In principiu BMW din 94 e bun dar sa aiba 1.7 benzina 19, benzina sau 2000 benzina eventual pentru diesel alege 2.5 TDS e arhisufucient pentru ce vrei tu si ca, consum vei fi multumit de toate poate in afara de 2000.

6 răspunsuri:
| IF88MDL a răspuns:

Cea mai buna tractiune e cea 4x4, are aderenta mult mai buna deci rezulta accelerare mai buna decat tractiune fata sau spate, la curbe n-ai treaba se comporta bine(aici conteaza si amortizoarele + bare de rigidizare) partea proasta e la consum...consuma mai mult decat tractiunea spate sau fata dar tinand cont de faptul ca o vrei pentru curse atunci inseamna ca nu te intereseaza consumul. iti recomand un opel calibra 4x4, daca nu ma-nsel e cea mai ieftina si piesele sunt ieftine si ele, e si usor de tunat!
succes, MDL

| florin223 a răspuns:

Intotdeauna spatele este cel care impinge forta
Daca vrei sa vezi cum e mai bine ia un carut de buteli (deala de are toata lumea cu 2 roate) impingel / tragel si sa vezi cum e mai multa forta

| 0044333 explică (pentru florin223):

Da dar ma gandeam.care este mai bun.ca am auzit.ca tractiunea pe spate...este foarte naravasa...pentru slalom.

| 0044333 explică (pentru florin223):

Da.dar ma refeream ca manevrabilitate pentru ca am auzit ca tractiunea spate este naravasa...pentru slalom este buna?

| florin223 a răspuns (pentru 0044333):

Ce-i drept.DA eu nu prea as alege tractiunea pe spate din mai multe motive.Curbe devin mai nesigure masina poate patina de spate chiar daca e uscat pe jos mai ales si iarna. pentru slalom e bun un motor foarte sprinten pe o masina mare undeva un 2, 5 sau poti cu un tico sa te uimeasca ce vana are la acceleratie (e in 3 pistoane) In principiu daca te crezi expert pe sosele sau daca nu alege intotdeauna tractiunea fata poti face mult mai multe decat pe spate
Ca fapt divers BMW ul are tractiune spate in general si toata lumea zice ca e superbuna traciunea spate happy Daca e asa buna de ce nu au toti producatori traciune spate? Pentru slalom iti recomand cu incredere Hunday accent 1.5 CRDi din 2000 - 2003 motorul in 3 pistoane consuma 5, 5 in oras sau poti incerca ceva xTrem de la Daewoo Tico / matiz vei ramane uimit de forta pe care o dezvolta la plecare

| 0044333 explică (pentru florin223):

Daa inteleg dar pentru depasiri pentru slalom.ar fi bun un bmw seria 3 modelul din 1994...pentru ca am auzit ca tractiunea spate pentru slalom nu este buna pentru ca derapez asa este?

| florin223 a răspuns (pentru 0044333):

Dap cam asa este dar problema e ca nu te gandi ca de cate ori accelerezi derapezi :0 nu sa nu fim absurzi da daca esti intr-o curba si accelerezi mai brusc poate intra foarte usor pe praful care se gaseste de obicei pe toata marginea drumurilor din dreapta. Daca ai apucat si ai derapat pe praf daca nu te descurci cat de cat. oricum primul stalp sau parapet al tau este.In principiu BMW din 94 e bun dar sa aiba 1.7 benzina 19, benzina sau 2000 benzina eventual pentru diesel alege 2.5 TDS e arhisufucient pentru ce vrei tu si ca, consum vei fi multumit de toate poate in afara de 2000.

Întrebări similare