Deci TDDI = Turbo Diesel Direct Injection
TDCI = Turbo Diesel Common Rail Injection
Ce inseamna acest common rail injection? Pai: Common rail este un tip de injectie directa folosit la motoarele diesel. Cel mai important aspect al unui motor common rail este faptul ca distributia motorinei spre injectoare se face dintr-o rampa principala (de aici si common rail) in care combustibilul se afla la presiune ridicata, spre deosebire de motoarele diesel clasice (ex. TDDI) la care presiunea necesara este realizata de injectoare independente pentru fiecare cilindru în parte
Deci TDDI = Turbo Diesel Direct Injection
TDCI = Turbo Diesel Common Rail Injection
Ce inseamna acest common rail injection? Pai: Common rail este un tip de injectie directa folosit la motoarele diesel. Cel mai important aspect al unui motor common rail este faptul ca distributia motorinei spre injectoare se face dintr-o rampa principala (de aici si common rail) in care combustibilul se afla la presiune ridicata, spre deosebire de motoarele diesel clasice (ex. TDDI) la care presiunea necesara este realizata de injectoare independente pentru fiecare cilindru în parte
Deci TDDI = Turbo Diesel Direct Injection
TDCI = Turbo Diesel Common Rail Injection
Ce inseamna acest common rail injection? Pai: Common rail este un tip de injectie directa folosit la motoarele diesel. Cel mai important aspect al unui motor common rail este faptul ca distributia motorinei spre injectoare se face dintr-o rampa principala (de aici si common rail) in care combustibilul se afla la presiune ridicata, spre deosebire de motoarele diesel clasice (ex. TDDI) la care presiunea necesara este realizata de injectoare independente pentru fiecare cilindru în parte
Deci TDDI = Turbo Diesel Direct Injection
TDCI = Turbo Diesel Common Rail Injection
Ce inseamna acest common rail injection? Pai: Common rail este un tip de injectie directa folosit la motoarele diesel. Cel mai important aspect al unui motor common rail este faptul ca distributia motorinei spre injectoare se face dintr-o rampa principala (de aici si common rail) in care combustibilul se afla la presiune ridicata, spre deosebire de motoarele diesel clasice (ex. TDDI) la care presiunea necesara este realizata de injectoare independente pentru fiecare cilindru în parte
Diferentele dintre cele doua motorizari...hmmm....eu cred ca "C"......
mai vb lvlita