Motorul nu merge rotund, masina vibreaza din toate incheieturile, pierde din putere, porneste putin mai greu, consumul este usor crescut samd. Aceleasi simptome pot proveni insa si de la alte componente (fise, injectoare, senzori, combustibil de proasta calitate, amestec incorect), insa cand stii ca te-au dus deja cateva mii de km, de la ele incepi. Cu atat mai mult cu cat se inlocuiesc foarte usor si nu costa o avere, chiar daca sunt de marca.
Nu se recomanda curatirea bujiilor decat ca solutie temporara, intrucat pe suprafata electrozilor se vor produce zgarieturi foarte fine, care vor face ca depunerile sa adere mult mai repede si in cantitate si mai mare, astfel incat dupa putini km vei ajunge in aceeasi situatie. Si oricum, o bujie cu depuneri este de obicei un efect si nu o cauza a proastei functionari a motorului.
Poi motorul isi pierde din echilibru, din putere! Motorul trepideaza si se vede si cu ochiul liber! Porneste mai greu, nu mai sta la relanti~900 rot/min si sta la ~1500 daca este mai jos de atat motorul se opreste! Nu mai are putere, motorul tragand mai greu.Mai intarzie si acceleratia putin.Aceste simptome se simt mai mult la un motor in 3cilindri decat la unul in 4!
Perioada de exploatare se termina, iar motorul porneste din ce in ce mai greu.
Cand observi ca pe parte unde da scateii se depune calamina, daca poti sa le curatii e bine daca nu le schimbi
IntrebarileMele111 întreabă: