| Anonimaaaxgar a întrebat:

Care vi se pare mai bun între un motor diesel sau benzinar? Argumentați de ce ați alege

8 răspunsuri:
| mgtow a răspuns:

Benzin pentru ca e mai silentios

suntserios
| suntserios a răspuns:

Mai bun pentru ce?

| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Din generatia actuala, motoarele pe benzina sunt mai rentabile, pentru ca au consumuri mici, sisteme de alimentare (injectie) mai fiabile, si cilindree mica (taxe mici, posibilitate de consum scazut).
Dieselul nu poate tine pasul cu cerintele, in special in materie de poluare.
Iar din experienta proprie, motorul pe benzina e foarte flexibil (comod in oras), iar la mersul extraurban, cu motorul pe benzina am scos consumuri mai mici decat cu masinile pe motorina.
Eu am doua dieseluri si un benzinar pe carburator. Imi doresc sa vand un diesel, si sa iau in loc o masina pe benzina, supraalimentata.

| Frank51 a răspuns:

Benzina, dar sa fie fara turbo. O benzinara aspirata este sfanta. La diesel in zilele astea ai turbo, adica un motor supraalimentat, unde ai piese aditionale precum intercooler si asa mai departe. La benzina nu ai astel de componente, asadar riscul defectarii masinii sau a motorului este considerabil mai mic.

| relian a răspuns (pentru Frank51):

Asa crezi tu ca la o masina pe benzina nu ai piesele alea ce spui tu ca le are un motor diesel? Are exact la fel, asta asa pentru tine ca informatie, are intercooler si etc.Sunt masini cu motor diesel cu turbo si fara turbo.Sunt masini pe benzina cu turbo si fara turbo.in zilele noastre majoritatea masinilor pe benzina sunt cu turbo,mai ales in europa unde se folosesc motoare mici, motoarele mari te usuca in UE la taxe, asa cum spui tu da in America se folosesc motoare mari fara turbo.Dar depinde si de masina ce fel de masina cumperi, o rabla sau una noua. Daca iei noua turbo ala nai treaba cu absolut nimic, pana cand va ceda ceva tu deja o vinzi, desi nu prea are ce sa cedeze.Deci ca e diesel ca e benzina ai cam la fel

| Frank51 a răspuns (pentru relian):

Daca are turbosuflanta, are si intercooler, daca nu, atunci nu este nevoie. Intercoolerul raceste aerul comprimat venit din turbina care are peste 1000 grade celsius. Daca nu exista o turbina aerul este aspirat natural si nu este nevoie de intercooler. In mare parte sunt de acord cu ce ai spus, in afara de chestia cu turbina happy

| mastadont a răspuns:

Eu aș alege diesel pentru că are consumul mai mic față de benzinar dacă ne referim la capacitatea cilindrică. Poți găsi motoare diesel de 1.6 care să consume 4 sau 5 % dar benzinare să consume așa puțin mai rar.

| Evolution a răspuns:

Depinde in primul rand pentru ce vrei sa iei masina.
Sunt ogramada de articole pe internet, daca cauti pe google gasesti ogramada de pareri (nu stau sa iti scriu aici ce poti face in 2 secunde daca cauti).
Eu as spune sa te gandesti in primul rand pentru ce si unde vrei sa folosesti masina.
Daca vrei prin oras, e mai ok sa mergi pe benzina. Deoarece dieselul este pentru drumuri lungi si are nevoie de timp sa isi faca arderile.
In ultimul timp au aparut cele hibride (benzina + electric) care se incarca bateria in timp ce mergi. Practic nu iti trebuie o statie de incarcare electrica pentru ea (insa poti sa o incarci si pe electric). Ea se incarca cand mergi pe benzina (si benzina gasesti la orice statie ) si trece automat pe electric. Consumul este mult mai mic, undeva la jumate. Daca masina consuma 5%, un hibrid consuma 2, 5%. Ceea ce e o economie multa. Nu mai mergi 800 de km cu masina cu un plin. Mergi 1600 de km cu masina cu un plin. Este totusi o diferenta, nu?
Desigur costa ceva mai mult dar mi se pare ca asta este viitorul.
Insa strict de subiectul diesel vs benzina, treaba sta in felul urmator. Depinde unde vrei sa o folosesti happy Depinde si de vechimea motorului s-a.m.d.
Succes!

Întrebări similare