Vei afla după ce o duci in servis deoarece preturile variaza in functie de manoperă piese etc.
Depinde de cocalarul dinaintea ta. Dacă a tras de ea fără revizii, bagi tu de toate, și o răscumperi la fiecare 2 ani, în facturi de service.
Asa cum a mai spus cineva depinde de service si de piesele pe care le alegi, daca ar fi sa luam in calcul o revizie cu piese de pret mediu si de calitate buna, o revizie completa te-ar costa:
+/-
-Ulei motor original bmw: 60lei/litrul,
-Filtru polen cu carbune activ : 60lei
-Filtru de aer : 100lei (Filtru de aer original ajunge si la 200+lei)
-Filtru ulei: 60lei
-Filtru motorina: 130lei (Original ajunge si la 180-200lei)
Deci o revizie te-ar ajunge undeva la 750lei (piese+manopera) iar daca ar fi sa-ti alegi cele mai bune piese + filtre originale te ajunge si 10milioane.
Multumesc mult pentru răspunsul tau!
Ai idee cam cât costa distribuția și la cât timp se schimba uleiul in cutia de viteze?
Întreb deoarece mi-a zis un amic mecanic ca la astea de după 2010 le cam cad distribuțiile de la 150 de mii km in plus, nu știu dacă e așa dar na …
Un kit complet de distiributie variaza intre 700-1500lei in functie de producator si calitatea lor, iar manopera poate sa ajunga si ea la 500-700 Iar legat de schimbul distributie nu poti sa-i faci decat bine daca o schimbi la 150mii, producatorii de masini cu distributie pe lant spun ca schimbul sa se faca intre 180.000-300.00 dar producatorii nu tin cont de drumurile din Romania deci consider ca este de evitat sa se faca schimbul la peste 200-250k km, dar ramane la alegerea ta cand vrei sa faci schimbul asta dar asa cum am spus, nu poti sa-i faci decat bine motorului daca-l schimbi la 150.
Iar legat de schimbul uleiului la cutia te viteze eu iti recomandat la maxim 60.000 si iti recomand sa folosesti un ulei bun, daca e posibil original, o sa coste ceva dar merita, eu am facut greseala sa folosesc un ulei de proasta calitatea deoarece nu am pus prea mult pret pe uleiul la cutie + nu am schimbat nici filtrele la cutie pentru ca pe vremea aia nu stiam ca se schimba etc, si nici nu mi s-a spus acolo unde am facut schimbul de ulei, m patit ca la 46.000 km cutia sa nu se mai comporte cum trebuie, nu-mi schimba la timp, statea mult in 2200ture pana sa schimbe, cand o calcam mai tare undeva la 70% din cursa pedalei de acceleratie sa-mi sara turometrul din 1500 in 2100 statea asa turata in 2100 2 secunde sarea in 3000 ture fara sa schimbe viteza, nu mai tragea liniar, cand am fost la service toate valorile cutiei de viteze erau sarite, toate pe rosu, dupa am fost nevoit sa schimb filtrele si uleiul la cutia de viteze si problema s-a rezolvat, am folosit un ulei original.
anonim_4396 întreabă:
David24876 întreabă:
led889 întreabă: