Vreo 60 de lei la mine, sau 80 cu diagnoza.
In service te aburesc macar de 120 de lei, fara diagnoza.
Poate la Logan banii astia. Sau cumperi cele mai proaste filtre si te plangi dupa?
Eu vorbeam doar de manopera.
Piesele le comand prin whatsapp la magazinele cu care lucrez, si le aduce clientul. La filtre merg de obicei pe Mann, daca nu e masina speciala. La filtrele de motorina nu pun Mann, ci Purflux sau UFI.
Mahle sa stii ca nu m-a impresionat deloc.
Dar la un Golf din 2000, nu plange nimeni daca se merge cu QWP. Filtrele lui sunt toate din hartie, iar motorul nu e sensibil ca un diesel euro 5 cu dpf.
Cit costa? Depide ce ulei vrei sa folosesti, ce filtre si cine face jobul. Poate sa te coste foarte scump daca mergi la reprezentanta ori te pot costa doara materialele daca ai un amic si schimbati voi in fata porti, deci tu stii unde si ce doresti sa pui.
Intreaba la reprezentanta ce ulei trebuie, evantual cumperi de la ei, iar filtre poti lua cele mai bune K&N, sau Mobil1 ori alte alea mai ieftine.
Vezi ca fabricantul masinii asa la citiva ani face update la uleiuri la ce fluide se mai folosesc.
Uite un exemplu.Am schimbat uleiul la un VW Jetta, am pus ulei scump si cu specificatiile din cartea masinii.
Am citit apoi cu un scaner, a trebuie sa resetez pentru ca persoana deja umblase la butoane, resetase inainte cu vreo 2 luni sa schimbe iar masina nu te mai lasa, asa ca a trebuie sa folosesc un scaner de asta mai nou si ce crezi?
Scanerul a zis ca uleiul este la nivel, dar ca este foarte slab, adica slab calitativ, ori nu-i ulei ce trebuie pentru masina aia.
Am fost la dealer si mi-au zis ca trebuie alt ulei decat bagasem eu desi am bagat ce spune cartea.
Au zis ca fabricantu a facut upgrade, deci de la 5w30 au zis 0w20 de aia scanerul a zis cai slab.
Bine ca pana la urma tot ce conteaza este sa pui ulei,de care o fi si sa schimbi cand trebuie schimbat.
Filtrele conteaza,pentru ca cele de calitate is facute mai bine,filtreaza mai bine etc.
Ca si filtre eu merg peste tot cu K&N filtre mai bune ca astia nu face nimeni, nici aia de la Maserati nu au mai bune ca astia ce zic eu, asta daca ai auzit de firma asta K&N.
In afara de ulei, restul au si de astea ce le speli, garantate nu mai stiu sute de mii de km.
Am asa la aer la motor si la cabina, trebuie sa le speli la 50 de mii de mile.
Foarte bune, f bine facute, calitate maxima.Restul de branduri is pistol cu apa pe linga astia de la K&N
Deci ia-ti tu singur ulei, ia filtru, schimbi tu singur, nu te mai duci la nimeni.
Filtru polen 65 ron mahle
filtru ulei 28 ron mahle
filtru aer 54 mahle
filtru benzina 54 ron mahle
buson cu garnitura 6 ron. Se schimba obligatoriu la cateva schimburi de ulei
ulei Ravenol 230 ron 5L (mai ramane)
AlexisJohn17 întreabă:
MarcuPopescu întreabă: