Golf 4 exista doar 1.9 TDI. Ideal ALH de 90cp, dar sunt cat de cat ok si cele PD (dar sa nu te astepti la economie prea mare de combustibil).
Benzinarele nu exista, sunt niste chestii de decor. Ar fi cea mai mare prostie sa cumperi ceva pe benzina de la VAG, mai ales in 16v.
Scaune de piele sigur s-ar gasi, de la dezmembrari. Insa nu stiu pretul, depinde unde le gasesti si ce versiune sunt.
Deci, eu ti-as recomanda ALH, dar in lipsa lui merg si cele pomp-duse. De 101cp am condus si era praf la putere (sub ALH care e de 90cp) si consumul era chiar mare, in jur de 7% mixt, in conditiile in care ALH-ul lua 5%.
Am condus si unul de 116cp cu 6 trepte. Ala mergea comparabil cu ALH-ul, dar nu stiu cum consuma.
Dezavantajul la ALH fata de cele PD este sunetul, si numarul mare de km, fiind gasit in special pe cele mai vechi Golfuri 4, alea din 98-2001. Insa ca motor e peste cele PD, desi are doar 90 cp si tehnologie veche, iar PD-urile sunt toate peste 100cp si injectie "imbunatatita" (de fapt ala e baiul, au stricat motoarele cu injectia pomp-duse).
De 2.0 TDI sa fugi orice ar fi, dar nici n-am vazut-o pe Golf 4.
Daca vrei sa-ti iei un Golf 4 cauti asa la criterii:
Diesel, vezi sa nu fie avariata, transmisie manuala, sa fie intre 2000-2003 preferabil, un motor de 1.9 daca gasesti motorizare de TDI PD la maxim 150 CP il prinzi bine, ori rar, motorizare de 2.0. Chestia cu scaune de piele, nu stiu sa te ajut, dar gasesti pe autovit multe masini Golf 4 cu criteriile acestea. Daca testezi masina, e buna, motorul si toate cele functioneaza, n-ai nicio treaba.