Depinde de solutia aleasa. Cel mai frumos iese atunci cand cumperi din dezmembrari un plafon complet cu trapa, si mergi la un service de tinichigerie sa-l schimbe. Doar manopera de service sare de 2000 de lei la treaba asta, plus costul plafonului si al vopsirii.
Varianta mai ieftina dar aproape de prost gust, este montajul unei trape aftermarket universale, care este mai ieftina dpdv al manoperei, insa rezultatul nu este la fel de bun. Webasto facea astfel de trape in trecut, montau romanii si pe Dacia 1310. Aratau decent si nu curgeau daca erau montate corect, insa deschiderea lor era limitata, spre deosebire de o trapa de sticla din fabrica, care culiseaza complet, si iti da senzatia de masina decapotabila.
Eu sunt fan trape si nu am deocamdata pe masina actuala, am o trapa mai veche ce ar putea fi adaptata, dar nu ma bag, ca e foarte multa munca. Mai bine schimb masina.
AlexMaftei2001 întreabă:
ionutzu03ionut întreabă: