Nu e imposibil de omologat, dar e foarte costisitor. - se face omologare individuala. Dar, oricum...sunt mii de masini modificate ilegal care circula zilnic.
Nu merge! Trebuie sa schimbi si suportii si cutia, apoi vei avea probleme ca nu ti-l omologheaza, deci poti merge cu masina decat pe camp sau in cursele de drag!
Pai nici nu trebuie sa stie dar nu treci de ITP, nu treci de RAR, si sa vedem cum obtii numerele la ea si cum iti faci inspectia tehnica, nimeni nu iti pune stampila oricata spaga ai da pentru asa ceva. Daca vrei sa il pui ii pui cutie adecvata si ii schimbi suportii, ceva de 30 daca ai gasi ca suporti ar fi perfecti, daca nu sunt ok si cei ai motorului (VR6 nu cel original) si dupa aia cam asta e tot!
Ai dreptate, dar eu vreau sa fac asta dupa ce termin cu inscrierea cu rar cu tot, am inteles ca motoru ar costa 500 de euro cu 120, mii si transplantul in jur de 200 plus alte adaugari in jur de 1000-1100,.
Da dar termini cu rar si iti tb ITP. Ce te faci cu asta? Ca sa nu mai adaug ca daca te opreste pe strada militianu cu ARR-ul dupa el cum se intampla foarte frecvent in ultimul timp, aia numai dupa sunet te urca pe duba de teste si iti fac dosar, cei de la ARR de obicei sunt foarte buni in meseria lor, ingineri auto sau mecanic supracalificari, dar de obicei ingineri. Motorul cu 500 de euro este cam scump, la 120.000 gasesti prin 300 de euro si transplantatul trebuie sa ti-l faci tu fiindca fara decizia de la RAR nu se baga nici un service. Este obligatoriu sa ai decizia inainte, apoi schimbi si dupa aia e tb ta daca te duci sau nu la omologare!
Nu e imposibil de omologat, dar e foarte costisitor. - se face omologare individuala. Dar, oricum...sunt mii de masini modificate ilegal care circula zilnic.
Am vazut eu de vanzare motor pentru bucuruza ta in jur de 1 mie 300.mai e manopera dar te descurci tu.
Deci "reisare", ca sa omologhezi un motor care nu a fost fizic pus pe un anume model de catre producator, ai nevoie de acordul la atatia oameni incat nu fac masinile amandoua la un loc. Sa zicem ca aia de la RAR accepta, trebuie un service autorizat, care te va rupe de bani pentru o astfel de transformare, unde mai pui la socoteala ca daca sa zicem ca iti pune un service motoru etc, masina trebuie sa o duci la R.A.R sa faca ei ITP`ul in stilul lor ( pe scurt absolut orice piesa de mecanica sa fie noua ) si de abia dupa ce ai aruncat vreo 2000 euro pe toate chestiile astea te bucuri de masina. Vorbesc in cunostinta de cauza, pe o masina cu 1.6 16v am pus un 2.0 turbo ( bine macar ca nu am avut serii trecute ), ambele 4 in linie si cand m`a oprit un simplu gabor la control, mi-a zis ca tare rau mai bolboroseste motorul pentru un 1.6. tu crezi ca aia cand vad un polo din ~97 cu sunet fioros nu isi dau seama ( mai ales ca automat trebuie sa ii cobori garda, gume mai late etc ). Sa iti iasa din cap ca ceea ce vrei tu sa faci e doar un vis .
Acum ilegal vorbim, cu 3 amici si aparatu de sudura in 2 saptamani ai masina pe roti, dar risti dosar penal in orice moment.
P.S : pentru masina mea ( nu dau nume ), erau disponibile din fabrica motorizarile de 1.6 16v aspirat si 2.0 turbo si taxa de omologare era de 6.400 ron parca, imi dau seama ce e la tine pentru o masina care nu exista produsa cu motorul ala. salut
Pacalex întreabă: