Daca il cumperi original fabricat de marca respectiva la masina ta, poate sa tine si 200.000 km.
Stiu pe cineva care l-a schimbat la 360.000 la o Skoda Octavia cumparata de noua din Romania.
Intre 60.000 si 300. 000km.
Depinde mult de masina, de conditii... E 'normal' si sa mergi cu 5 persoane si bagaje in concediu pe Transfagarasan de 5 ori pe an cu masina pe benzina sub 1.4, dar mai 'normal' e sa ai 2.0 diesel cu ambreaj de 25cm, si sa mergi cu un singur pasager pe autostrazi. In primul caz moare ambreajul sub 100, 000, pe cand in al doilea, moare de plictiseala... Se usuca rulmentul sau se duce volanta, si de aia trebuie sa umbli acolo.
Depinde de masina si de conditiile de explotate. Cand eram incepator am schimbat la 40. 000un ambreiaj de Logan. Pe urma la un Mitsubishi am dato la 140.000 si sigur mai ducea
Deja am peste 150 000 km de cand am schimbat ambreiajul la volvo meu din 96 2.0i, masina a fost condusa in regim de forja, destul de mult prin oras, plecari bruste din cand in cand, etc...
Ambreiajul inca tine bine, nu da semne de oboseala.