Consumul de benzina e in functie de capacitatea cilindrica a motorului, statistic vorbind, loganul se incadreaza intre 6, 5 in afara de oras si in oras areo medie de 10 litri de benzina.
Pai un logan motor 1.6 cosumul mixt e de 12l%
1.4 cam 6, 2l% drum lung si in oras 8, 3l% acum depinde si cum mergi cu el.
Toate consumurile la autoturisme sunt date din testele făcute în curtea fabricii de acelaşi pilot. Uită toţi că maşina ajunge cu acceleraţia sub talpile diferiţilor oameni, iar drumurile şi şoferii din România sunt cum sunt.Este o idioţenie să dai consum în oraş sau afară, când fiecare om are ritmul lui de mers. Apoi în oraş, dacă eu mai stau la semafor în plus 4 secunde din cauza retardaţilor din mediul rural care nu au avut căruţă în viaţa lor şi stau să nimerească pedalele la semafor, dacă am 12 semafoare şi 50 de idioţi de ăştia, ce consum pot spune ca are maşina mea?! Am făcut de mai multe ori distanţa Bucureşti-Focşani, şi nu am putut să-mi fac un consum, pentru că am consumat foarte diferit. Plecam cu plin din Bucureşti şi alimentam la sosire tot în Bucureşti.Niciodată nu am alimentat aceiaşi cantitate. Şi am făcut drumul ăsta de peste 100 de ori.Deci consumul ţi-l faci tu, de obicei după stilul de mers. Dacă bagi piciorul în el, sare de 12 litri.Cu Logan pe motorină, mergând întins cu 150km/h, am consumat 16 l de motorină. Dacă iei demarajele uşor, nu turezi motorul la 5000 de ture, poţi avea un consum acceptabil.Deci depinde de tine, ce zice lumea sau constructorul nu se potriveşte în România.
Daca intrebi de benzina banuiesc ca nu te intereseaza dieselul ci doar cele doua variante pe benzina. Desi consumul difera mult in functie de stilul deconducere si de tipul de drum, in general loganul benzinar se incadreaza in maxim 7 litri/100km extraurban si intre 9 - 13 litri/100km consum urban. Consumul de 7/% extraurban poate fi si mai mic daca mergi de exemplu pe autostrada cu viteza moderata dar poate fi si mai mare la viteze mari si drumuri unde trebuie sa incetinesti frecvent. Consumul urban are o plaja mai mare ( 9-13) deoarece, pe lnga stilul de conducere (accelerarile bruste si franarile bruste duc la cresterea consumului - deci stilul agresiv) conteaza mult orasul, cat de aglomerat este, cate opriri trebuie sa faci (semafoare, intersectii), blocajele si altele. In Bucuresti de exemplu, daca ai de traversat orasul prin zone aglomerate si la ore de varf va fi consumul mai mare, daca ai de mers mai pe la periferie si la ore mai lejere va fi mai redus. Insa combustibilul nu este singura cheltuiala importanta in cheltielile totale de intretinere a unei masini, asa ca va trebui sa faci o socoteala mai generala. Eu de ex. am doua masini, una noua (Volvo diesel) si una veche (VW Golf 2 diesel) si combustibilul face cca. 200 - 300 RON/luna, iar asigurarile Casco si RCA 3500/an, revizii si reparatii 2000 RON/an, fara a mai pune spalari, lichide consumabile si alte maruntisuri. Am mai luat si cateva amenzi de radar si pe alte motive, deci iata ca nu mai este chiar asa de semnificativ consumul, atata timp cat nu este exagerat de mare (am avut si o masina din asta, consuma 10 extra si 15-20 urban. Loganul nu este mare consumator de benzina, exista totusi si masini mai economice dar majoritatea de categorie mai mica. Daca ai foarte mult de mers cu masina (ex. ceva naveta de peste 50km) ar fi de preferat un logan diesel, care consuma 5 -5, 5 extraurban iar urban nu creste foarte mult.
5 litri daca mergi afara din oras 7, 25 in bucuresti 6, 10 in iasi in constanta 5, 50 si in cluj 4 90 litri