Depinde cat vrei sa investesti in gunoiul ala.
Cu o simpla remapare, poate vreo 40cp, dar deja vei semana cu mocanita, si vei lua ITP doar pe spaga.
Daca ai traume si chiar vrei sa investesti intr-o asemenea nereusita inginereasca, schimband componentele cu unele de ARL, din blocul ala motor, sunt multi ciudati care au scos puteri de peste 200cp. Dar cu investitii cat 3-4 Golfuri 5, si nici o sansa sa treaca vreodata o inspectie ITP sau control trafic.
Din punctul meu de vedere, motorul ala este o baza foarte proasta. Abia a reusit fabrica sa-l stranga de cojones cat sa-l incadreze in norma euro 4, de aici si puterea minuscula din fabrica. Tehnologia lui tractoriceasca nu putea mai mult de euro 3, in mod normal. De aia, orice crestere de putere la el, genereaza valori pe opacimetru mult peste limitele autorizate. Injecteaza mult si arde putin.
Dacă-ți remapezi ECU-ul, mai adaugi la 20-30 CP.
Dacă înlocuiești turbocompresorul, ajungi pe la 150-180 CP. (Dar trebuie să schimbi și injectoarele și intercoolerul)
Un amic are un axr 1.9 si dupa ce a dat 600 de lei la un tuner local (TCM turbo) are cam 150-160 de cai.Am stat in spalele lui si a accelerat la blana nu a scos gram de fum si abia m-am tinut dupa el cu un 1, 8 tfsi de 180 de cai.
Iar userul turbinanogood mananca rahat la propiu.
Tarusul asta chiar daca locuieste in Bucuresti a avut o dacie 1300 toata viata si un Passat cu 160.000 km care de fapt avea 1.600.000 diferenrta doar o virgula.
Si atat scuipa cand aude de grupul VAG ca ti se face greata.
El doar da cu lavabil pe masini in spatele blocului, nu are habar de mcanica.