Daca tot te plictisesti, si ai vise, ce ar fi sa te pui pe citit singur datele ce te intereseaza, pe internet?
Cu o simpla cautare pe internet ai sa vezi destule cu sute de cai, si gasesti si link-uri in care sunt descrise modificarile.
E greu de crezut ca la 17 ani ai/iti permiti asa ceva, asa ca viseaza in tacere, pentru tine.
Daca ai sa citesti atent pe TPU sau ai sa observi si in viata de zi cu zi tinerii vor doar masini puternice, parasute si distractie. Li se rupe-n doua de munca sau responsabilitati.
E normal sa-si doreasca distractie si lucruri scumpe, la urma urmei aproape toti ne dorim asta, dar la o pocnitura din degete nu e posibil.
Vor mult, dar nu pretuiesc nimic in amanunt. Ar vrea sa se trezeasca direct cu ditai EVO-ul imediat ce a luat permisul, si deja isi face probleme (si asta si altu de pe aici, cu BMW) ca n-o sa le ajunga sutele de caluti stock, trebuie niste cifre mai mari acolo, sa il stie lumea.
Macar daca i-ar interesa cu adevarat, sa stie despre ce vorbesc.
Nici macar 10% din cei care intreaba de BMW-uri si Audiuri pe aici nu au, nu au avut si nici nu vor avea prea curand asa ceva. Sunt doar pustani din mediul rural pasionati de masini si cocalareala (fiindca la noi in tara numai cocalarii tuneaza masini). Din nefericire pentru ei pasiunea asta va ramane la nivelul de vis fiindca nu au bani de asa ceva si nici nu actioneaza in consecinta.
N-as zice ca la noi sunt doar cocalari cu masini tunate. Totusi sunt foarte masini modificate cu gust, la noi in Romania.
E drept ca ies in evidenta alea exagerate, sau kitsch, dar sunt destule proiecte foarte reusite.
Eu nu pot sa inteleg de ce ar alege cineva sa isi bata joc de o masina tunand-o. Ea e perfecta asa cum iese din fabrica, si gandita sa fie asa si nu altfel. Orice modificare adusa de amatoti nu are cum sa faca bine. Fiecare piesa a fost gandita asa cum este de un grup de ingineri si perfectionata de alti ingineri de-a lungul timpului.
Pai nu te apuci sa pui piese facute de tine, ci piese superioare celor montate de producator, de multe ori piese de la aceeasi marca.
Eu de exemplu la Dacia 1300 am trecut de la carburatorul romanesc cu o camera la Weber 32 (proiectat si folosit pe acelasi motor la Renault si Volvo), jante mai late care suporta cauciucuri putin mai late (de la Dacia 1310, fix cu aceeasi structura), cu raportul inaltime/latime mai mic, am scurtat si arcurile cateva spire coborand centrul de greutate al masinii. Prin modificarile astea nu am facut decat sa imbunatatesc amestecul, obtinand aceleasi noxe la ITP dar un mic plus de putere, si stabilitate incomparabila in viraje, folosind tot piese de provenienta Dacia.
Proprietarul anterior omologase vopsea metalizata, eu am ales una care sare in ochi, cu un mic 'machiaj' cu negru pe ramele de usi, si geamuri fumurii.
Am stricat-o cu ceva? Eu zic ca nu. E o Dacie obisnuita? NU.
Si la Logan vreau sa schimb suspensia cu una mai dura si mai joasa, ca sa devina stabila, sa-i mai anulez cate un detaliu de pe caroserie... N-as considera ca o stric, o scot doar in evidenta.
1 Parinti au posibilitatea sa-mi ia masina care o vreau si 2 nu sunt vise. Asa ca gura mica.
Cristina64 întreabă:
OneTap întreabă:
anonim_4396 întreabă: