1. Anulezi EGR (raceste gazele de admisie)
2. Anulezi intercooler, daca ai (raceste aerul ce intra in admisie - efect mare)
3. Pui admisia aerului intr-o zona calda (de pe galeriile de evacuare, de exemplu.
4. Alimentezi cu un combustibil cu cifra octanica mare (kerosen, daca esti pe benzina)
5. Faci motorul sa mearga cu amestec prea bogat
6. Micsorezi putin deschiderea supapelor de evacuare
7. Mergi mult cu masina, si ii dai 'talpa'. Ceva de genul, o lasi sa mearga 3-4 zile continuu, si cand te trezesti, o iei si tragi de ea ca nebunul.
Sa lasi antigelul-radiatorul sa isi faca treaba, sa raceasca blocul motor, ca daca o faci sa depaseasca 100 de grade, nu apuci sa topesti pistoanele, ca se gripeaza vibrochenul, ori ies segmentii de pe pistoane, si se opreste (gripeaza).
Tu trebuie sa ajungi la o temperatura foarte mare in camera de ardere, prin metodele date de mine, ca sa topesti partea de sus a pistoanelor. Se intampla frecvent la motorul 1.5 dci, pentru ca:
1. Motorul e mic si dezvolta putere mare, deci are
-amestec bogat
-cantitate mare de aer din turbina
2. Injectia e defectuoasa, se blocheaza cate un injector deschis, si baga motorina de vreo 10x mai mult decat ar trebui
3. Unele masini cu motorul asta nu au intercooler (unele Logan).
Mergi cu masina cu acul la linia rosie rpm intr-o viteza inferioara supraturata, daca rezista si continui asa in timp o sa vezi rezultatele
Anonim187263728119 întreabă: