Bun atunci. daca spui ca s-a schimbat la 2500, cum motorul este tdi, probabil s-a infundat turbina. in general motoarele diesel cu turbo, mai trebuie din cand in cand si turate (nu excesiv. cum am spus si la raspunsul anterior). deci; concluzia ar fi. daca motorul "ciupe" ulei indicat ar fi sa bagi set (cand spun set ma refer la: segmenti, cuzineti, etc.). iar daca scoate fum (de regula negru, in momentul in care te dai la ea), si nici nu trage cum trebuie, probabil probleme pe la turbo (infundat sau vreun furtun gaurit) filtre infundate. recomand sa mergi cu ea la o verificare. ar fi bine daca ai cunoaste vreun mecanic bun, scapi si tu mai ieftin. ca daca o duci la skoda, diagnoza te costa in jur de 50 Ron, iar faza este ca incep sa iti spuna ca piesa aia trebuie schimbata, chestii din astea (asa am patit si eu). oricum, nu este o tragedie ca nu mai prinde masina 200, la drumurile noastre, este exagerat de mult si 160
Pai este normal. daca de 3 ani ai tot omorat la ea, s-a cam dus motorul ala. bagai setul din nou si probabil vei ajunge iar la performantele de acum 3 ani
Bun atunci. daca spui ca s-a schimbat la 2500, cum motorul este tdi, probabil s-a infundat turbina. in general motoarele diesel cu turbo, mai trebuie din cand in cand si turate (nu excesiv. cum am spus si la raspunsul anterior). deci; concluzia ar fi. daca motorul "ciupe" ulei indicat ar fi sa bagi set (cand spun set ma refer la: segmenti, cuzineti, etc.). iar daca scoate fum (de regula negru, in momentul in care te dai la ea), si nici nu trage cum trebuie, probabil probleme pe la turbo (infundat sau vreun furtun gaurit) filtre infundate. recomand sa mergi cu ea la o verificare. ar fi bine daca ai cunoaste vreun mecanic bun, scapi si tu mai ieftin. ca daca o duci la skoda, diagnoza te costa in jur de 50 Ron, iar faza este ca incep sa iti spuna ca piesa aia trebuie schimbata, chestii din astea (asa am patit si eu). oricum, nu este o tragedie ca nu mai prinde masina 200, la drumurile noastre, este exagerat de mult si 160
sined99 întreabă: