Seria 7 elegant? A fost cel mai de prost gust dintre toate.E o masina buna insa are lumina aia portocalie exact ca la logan, ceasuri de bord oribile si materiale interioare putin mai slabe calitativ decat A8.Cauta seria 7 vs a8 test promotor si ai detalii acolo.Pe langa ce se scrie acolo mai adaug consumul putin mai mare la seria 7 si confortul un pic mai bun in A8.Nu te lua dupa toti idiotii de pe net.interiorul mi se pare la ani lumina fata de septar, are acel ceva interiorul de la Audi.Un Audi veritabil are sistemul de tractiune integrala quattro, nu lua unul fara daca vrei sa ai cu adevarat un Audi. A4 generatia B8 aia care se fabrica incepand cu 2008 nu mai are 1.9 TDI doar 2.0 de 143 cai si 170.Mai e inca unu lqa de 127 de cai parca care s-a vandut doar in Belgia.Cel de 170 e cel mai bun si economic dintre toate.Si cred ca e singurul 2.0 TDI dintre cele 3 care poate avea si quattro.Ar mai fi 2.0 TFSI care consuma aproximativ cat un 3.0 TDI insa e mai silentios, nu pune atatea probleme, are impozite mai mici. Tinand cont ca mergi 60% extraurban chiar se merita un motor pe benzina care mai e si fiabil.A5 e o masina cu trasaturi sport si e pacat sa nu iei cu quattro.Ori 2.0 TFSI sau daca vrei diesel macar 3.0.A6 nu mai are motoare de 1.9 din 2004. 2.7 TDI dar chiar si 2.7 TFSI nu au fost motoare prea reusite in special cele diesel care au avut probleme cu injectoarele insa daca ai noroc si bani de A8... A6 nu lua fara xenon si navigatie si sa aiba motor de minim 2.7 ca sa simti ca ti-ai luat o limuzina, o masina scumpa.2 litri e prea putin pentru o masina care ajunge si la 1.9 tone in functie de cutie, motor si dotari!
Ce mi-as lua eu? Septarul si A8 sunt masini foarte mari pe care si soferi experimentati le mai ating in parcari sau au probleme cu ele pentru ca sunt late si trebuie sa ia larg virajele.Altii au avut probleme mereu din cauza ca prima masina a fost mare.Iar reparatiile pentru seria 7, A8 si A6(tot destul de mare) sunt scumpe si orice zgarietura se plateste serios ca sa nu mai zic de consumabile.Mai de graba un A4, C Class si pe urma dupa ce ai putin experienta un A6/8.Esti tanar si banii astia poti sa îi bagi in altceva decat masini
Eu zic ca sunt prea slabe... Unui incepator i s-ar potrivi mai bine un Lamborghini Asterion.
Cand puneti intrebari din astea apuneti naibii si motoarele pe care le au si pe unde mergeti mai mult, extern sau urban.Cati km faci pe an
si ce preferi la o masina, confort si
dotari, sportivitate si directie tare sau mai moale, integrala sau pe tractiune pe fata/spate.Ai bani de seria 7 sau A4 ca e o diferenta mare la costul pieselor si al intretinerii, si la consum la fel.Revino cu lamuriri la intrebari sa te putem ajuta
Tin sa precizez ca va fi prima masina pentru un incepator, iar 60% se va folosi extern...
Tractiunea nu conteaza, si prefer eleganta si comfort.
Imi place foarte mult cum arata estetic A4 cat si A5, dar seria 7 mi se pare cel mai elegant si complet de optiuni, la fel si A8 care mi se pare cel mai spatios dintre cele de mai sus.
Audi a5 2.7-3.0 diesel
A4: 1.9 diesel
A6 : 1.9-3.0 diesel (cred ca 2.7)
seria 7:3.0 diesel
A8: 3.0 diesel
Seria 7 elegant? A fost cel mai de prost gust dintre toate.E o masina buna insa are lumina aia portocalie exact ca la logan, ceasuri de bord oribile si materiale interioare putin mai slabe calitativ decat A8.Cauta seria 7 vs a8 test promotor si ai detalii acolo.Pe langa ce se scrie acolo mai adaug consumul putin mai mare la seria 7 si confortul un pic mai bun in A8.Nu te lua dupa toti idiotii de pe net.interiorul mi se pare la ani lumina fata de septar, are acel ceva interiorul de la Audi.Un Audi veritabil are sistemul de tractiune integrala quattro, nu lua unul fara daca vrei sa ai cu adevarat un Audi. A4 generatia B8 aia care se fabrica incepand cu 2008 nu mai are 1.9 TDI doar 2.0 de 143 cai si 170.Mai e inca unu lqa de 127 de cai parca care s-a vandut doar in Belgia.Cel de 170 e cel mai bun si economic dintre toate.Si cred ca e singurul 2.0 TDI dintre cele 3 care poate avea si quattro.Ar mai fi 2.0 TFSI care consuma aproximativ cat un 3.0 TDI insa e mai silentios, nu pune atatea probleme, are impozite mai mici. Tinand cont ca mergi 60% extraurban chiar se merita un motor pe benzina care mai e si fiabil.A5 e o masina cu trasaturi sport si e pacat sa nu iei cu quattro.Ori 2.0 TFSI sau daca vrei diesel macar 3.0.A6 nu mai are motoare de 1.9 din 2004. 2.7 TDI dar chiar si 2.7 TFSI nu au fost motoare prea reusite in special cele diesel care au avut probleme cu injectoarele insa daca ai noroc si bani de A8... A6 nu lua fara xenon si navigatie si sa aiba motor de minim 2.7 ca sa simti ca ti-ai luat o limuzina, o masina scumpa.2 litri e prea putin pentru o masina care ajunge si la 1.9 tone in functie de cutie, motor si dotari!
Ce mi-as lua eu? Septarul si A8 sunt masini foarte mari pe care si soferi experimentati le mai ating in parcari sau au probleme cu ele pentru ca sunt late si trebuie sa ia larg virajele.Altii au avut probleme mereu din cauza ca prima masina a fost mare.Iar reparatiile pentru seria 7, A8 si A6(tot destul de mare) sunt scumpe si orice zgarietura se plateste serios ca sa nu mai zic de consumabile.Mai de graba un A4, C Class si pe urma dupa ce ai putin experienta un A6/8.Esti tanar si banii astia poti sa îi bagi in altceva decat masini
Depinde ce vrei? vrei limmo car, ia seria 7 sau audi A8, vrei sedan ceva mai mare ia A6... pentru ceva mai flexibil in trafic A4 sau A5 sunt mai bune fiind mai mici.
Daca te intereseaza marca, preferatele mele sunt BMW-urile, dar asta se schimba de la persoana la persoana, dupa parerea mea, calitativ sunt la acelasi nivel si audi si bmw. dar, daca m-ai pune sa aleg din cele de mai sus, as alege cu siguranta A4, pentru ca e mai mic si mai nou.
PS: daca il iei la mana a 2-a sa ai grija sa ii face testare si sa aiba toate actele inclusiv fiscal si dovada platii taxei de mediu (ne-recuperata).