Nu ar trebui sa consume nici o cantitate de ulei, ca doar e motor in 4 timpi.
In cartile tehnice VAG scrie o scuza de genul "1l la 10. 000km", dar in realitate, asta e acceptabil doar pentru o masina de 2000 de euro, pe benzina. Dieselul nu ar trebui sa manance DELOC, avand in vedere presiunea (compresia) la care functioneaza.
Atunci cand mananca ulei, la 80% din cazuri se intampla prin turbina.
Ca sa vezi, VAG nu prea stie sa produca turbine. O turbina facuta la un atelier romanesc, bate la fiabilitate plasticurile cu care vin din "nemtia". De ce? CA CAlitatea haudi-vulzvagin, de aia.
Du-te la un service, si pune-i sa verifice turbina.
Specifica-le ca nu vrei curatare, ci doar sa verifice daca e in regula, sau se duce. O sa vada si pe traseul turbo-admisie, daca este ulei.
Uzura motorului nu apare in bord, abia cand e atat de uzata incat nu mai face arderile cum trebuie, depaseste parametrii normali, si se aprinde martorul motor.
Azi voi merge la un service sa văd ce are, parca cu mașina adta am mai multe probleme decât cea a tatălui mei, el are tot un A6 din 2008 cu motor de 3.0 și in afara de consumabile nu s schimbat nimic, iar mașina o are deja de 9 ani și ceva, aproape 10
VAG nu fabrica turbine.Le cumpara si ei de la producatori consacrati.
Eu am pe ea kkk si are 360.000 km si nu consuma ulei.
Si inca trage bine.18 tfsi remapata la 210 cai.
Daca tu ai luat teapa cu vreun cazan nu este vina VAG.
Teapa cu un cazan? Mai gandeste-te o data la ce zici, nu cred ca e cazan la 23, 500 euro, cu tot cu carte service, tot isoricul masinii cunoscut, toate interventiile, pana si cele mai marunte, gen sigla capace jante, stergatoare, facute in reprezentata Audi... clar nu e cazan.
Raspunsul era pentru NoTurbinaNo Good.
A luat teapa cu un Passat cu km fara numar si acum se plange pe unde poate ca VAG face masini proaste.
Cred ca singura piesa rezistenta in motorul cu care am luat eu "teapa", este turbina. E vorba de AFN.
Dar stai linistit, ca eu vorbeam de turbinele de la generatia PD in sus, ca astea crapa pe banda. Nici macar nu am avut asa ceva, dar spre deosebire de majoritatea fanilor VAG, eu traiesc de ceva ani printre masini, de aia imi permit sa vorbesc. Am ramas in drum din cauza turbinelor VAG, am plecat sa recuperez masini din gama VAG, la sufa ori platforma.
Cum se face ca la rebuturi precum dci si tdi, crapa turbinele pe banda, iar alti producatori (GM, Fiat, etc), au turbine potente si fiabile, care nu baga ulei multa vreme, si crapa foarte tarziu?
VAG vinde gogosi de multa vreme. Nici tabla sanatoasa nu mai au, ce e dupa 2005 rugineste simultan cu prima generatie de Logan. Dar macar Loganul merita la raportul calitate/pret.