Nu detin un bmw dar iti spun din auzite unde am fost de fata la un service. Era un bmw e46 320d 2.0 136 cp diesel. A schimbat la el kit ambreiaj si niste bucse si nu mai stiu ce la puntea fata. Cost total 3000 lei. Mai e si Turbo care mai pica si costa ceva pentru recondtionat sau alta noua sau dezmembrari sh. La bmw e46 318i 2.0 143 cp benzina poti sa nimeri unu cu ceva probleme si va trebuii inca 3000 lei sa schimbi semeringuri. dar daca e sa gasesti un bmw e46 de preferat diesel foarte intretinut nu vei avea probleme.
Marca premium... piese premium... preturi premium. Asta daca vrei sa intretii masina cum trebuie
Nu e greu sa-l intretii.
Doar trebuie sa ai banii necesari, restul se face la service.
Piesele nu sunt chiar ieftine, mai dai bani destui pe consumabile, iar dacă nu ești capabil să le schimbi singur, stai pe margine. Dacă ești și începător, cu atât mai rău.
Dacă mai ai si salariu minim pe economie, deja ești boss.
BMW nu e o marcă pentru oricine. Cazanele din 90 spre 2000 nu se iau în calcul.
Mananca multi bani. Piesele sunt scumpe, consumul nu e mic, cauciucurile au dimensiuni maricele si se uzeaza repede (din cauza ca e RWD).
Totul costa mai mult, iar ca masina, nu ofera mare rahat in plus.
E greu pentru ca lumea se comporta cu ele ca si cu corpurile lor. Nu le fac nicio analiza preventiva si se iau cu mainile de par cand au cancer la motoare...
anonim_4396 întreabă: