Pe garnitura? Condens, temperatura foarte mare in interior si frig mare in exterior. Daca este foarte mult condens, adica se scurg picaturi de pe el, inseamna ca nu mai este buna granitura ce face etansarea, inchiderea ermetica, prin urmare inlocuire garnitura. In joc acolo sunt si aburi de ulei, care daca ai avea probleme cu inchiderea capacului ar face spuma galbuie. Dar nu e cazul acum, cred. Putin condens e ok iarna datorita diferentelor mari de temperatura int.motor exterior. Vara este exclus sa ai asa ceva. Deci nu ai motiv de panica. E normal asa ceva in acest sezon.
Da,dar s-a modificat culoarea uleiului si la un moment dat mi s-a aprins martor de avertizare rosu pentru ceva timp dupa care am oprit motoru, am repornit si a fost in regula.Nu cumva sa fie garnitura de qiuloasa?
Garnitura de chiulasa nu se manifesta asa. Cum adica s-a modificat culoarea uleiului? Ai completat uleiul pana la nivel? Vezi sa nu o scapi fara ulei ca atunci condensul o sa fie ultima ta grija. Scoate fum alb sau negru. Ai benzina sau motorina, ai vreun zgomot metalic pe liber sau se aub lovituri in interiorul motorului? Daca nu, inseamna ca chiulasa nu are probleme.