In primul rand toate pinioanele trebuie sa aiba numar de dinti sincronizat nu sa il schimbi decat pe unul daca are mai multe viteze fiindca atunci rupi lantul sau o sa iti cada cand treci pe acel pinion. Trebuie sa ai lant adecvat. Si avantajul este ca pedalezi mult mai usor daca pinionul are mai multi dinti dar nu prinzi viteza foarte mare fiindca nu este cursa lantului atat de mare, prinde mai mult lantul si se invarte ca sa iti dau un exemplu nu ca ar fi neaparat asa la o tura completa de pedale de 5 ori roata. Daca are mai putini dinti se invarte la o tura de pedala de 8 ori roata si dai mai greu la pedale dar prinzi viteza mai mare cu mai putini dinti. Cu mai multi pedalezi mai usor dar cu viteza mai mica!
Daca are mai multi dinti este mai mare. Pedalezi mai usor dar nu prinzi o viteza foarte mare, depinde de cati dinti este.
Pai idea e ca mai multi dinti nu cred ca iti da un avantaz idea e sa ai mai multi pinioni gen 3 pe fata 6; 7; pe spate