Daca o iei din Germania e si mai rau. Aia nu au schimbat in viata lor amortizoare, articulatii s-a.m.d. ca au drumuri bune si au rulat componentele originale sute de mii de km, timp in care toate plasticile si cauciucurile au imbatranit si fiarele au ruginit. Cand bagi o asemenea masina pe gropile din Romania, incep sa cedeze toate articulatiile, capetele de bara, planetare etc. in acelasi timp, ca nu au fost schimbate niciodata.
In locul tau as strange 20 000€ si as cumpara un audi. De ex audi A5 il gasesti la vreo 24 000€ si rupi invidia la toti dusmanii cu ea, agati fete orice rabdare sa ai mai ales daca locuiesti in afara tarii poti finanta masina
Mi se pare o tampenie sa dai atatia bani pe o masina care probabil e sarita bine de tot de 100.000 km. Fie ea si Maseratti.
De unde atat frica de km nu inteleg, odata ce schimbi ulei la timp si respecti conditiile minime de intretinere ale motorului nu vad ce e asa grav, eu am un a6 l-am luat cu 270. 000km acum are 310. 000dar schimb uleiul la fiecare 10. 000si bag ulei bun nu bag orice fleashca.
Masina nu are numai motor. Are si tinichigerie, electronica (cu sute de senzori), amortizoare, flanse, bucsi, bielete, bascule, capete de bara, planetare, discuri de frana, tobe, cutie de viteze, majoritatea au ambreiaj si lista componentelor mecanice care au de suferit in urma rularii unei masini continua. Cand te apuci sa schimbi toate astea pe banii tai realizezi ca mai bagi inca o data investitia initiala (si asta daca cumperi piese aftermarket ramanand doar cu sigla de audi, ca audi nu mai ai de mult)
Aici ai si tu partea ta de dreptate, dar cand iei o masina ar fi de preferat sa nu o cumperi din Romania, pentru ca romanu o repara pe unde apuca, in schimb neamtu cand are probleme la un brat schimba tot.
Iar dau un exemplu la mine ca am masina de 3 ani si am avut 2 incidente sa zic asa destul de grave la care am avut probleme cu jantele si cauciurile in special, brate, biliete, bucse.
Oricum ar fi nu am bagat mai mult de 1000E in 3 ani.
Eu zic ca daca iei o masina si cu 200 km din strainatate si ai grija putin mai mult decat am avut eu de a mea, zic ca duce mult si bine cu investii minime.
Daca o iei din Germania e si mai rau. Aia nu au schimbat in viata lor amortizoare, articulatii s-a.m.d. ca au drumuri bune si au rulat componentele originale sute de mii de km, timp in care toate plasticile si cauciucurile au imbatranit si fiarele au ruginit. Cand bagi o asemenea masina pe gropile din Romania, incep sa cedeze toate articulatiile, capetele de bara, planetare etc. in acelasi timp, ca nu au fost schimbate niciodata.
La 8000 euro ai o groaza de posibilitati de la clasica lista Golf, Astra, Focus care la 8000le gasesti in stare foarte buna.
Daca vrei ceva un pic mai deosebit iti recomand un Mitsubishi Lancer
Fix asta as lua-o:
-->http://autovit.ro/anunt/ford-focus-ID7GiD7P.html#bd66afd9df
Nu as merge chiar pe ford, nu ca nu ar fi o masina buna, doar ca nu are aspectul care imi place si nici cu dotarile nu sta prea bine, poate daca eram mai in varsta alegeam o asa masina.
Mie imi place sa conduc o masina care arata bine si sa aiba si dotari cat de cat.