Tatal meu a avut o solenza 1.4 mpi a dus-o la 350 000 km si totusi mergea bine! De pornit pornea mai bine decat un golf 4 sau vectra B, chiar si la temperaturi foarte joase, da, 1.5 dci este un motor foarte bun! De aceea mai nou este folosit si de mercedes pe noul A class
Eu unul ti-as putea recomanda un volvo s/v40 1996-2004 depinde ce gasesti Eu cu un v40 din 97, putin peste 400 000 km facuti +gpl din 98 2.0i 136 cai am inceput! Nu am avut probleme cu el, intretinerea aproape 0! O masina foarte fiabila si rezistenta! Mie imi porneste la sfert la -30 de grade, ma uit la smecheri cu golf 4, astra g si alte alea la -10 cum le ia cam 4-5 secunde sa le porneasca motorul
La consum iti recomand 2.0i daca are instalatie gpl! De ce? 1.8 consuma mai mult decat 2.0! 1.6 are consumul putin sub cel al lui 2.0 si iti spun ca puterea lui 2.0 se simte foarte bine, mai ales dupa ce treci de 4000 rpm! Intri in zona de cuplu maxim spre zona de putere maxima cuplu maxim 190nm la 4500 rpm si puterea maxima 136cp la 6100 rpm, pare ca are un cuplu mic, nu pare cine stie ce dar iti spun ca rupe! Cu masina incarcata pe dealuri abrupte si toate cele nu am nici o problema si nici o retinere in depasiri si alte alea Conduc masina asta de zici ca nu-i a mea si totusi tine bine pe cand vad pe altii cu nemtesti si nu numai care merg cu ele de zici ca sunt de sticla, zici ca se sparg si tot ei ajung in service cu masina pe cand eu toate gropile si mai ales ca drumul pe care merg destul de des este in constructie, are portiuni de pietris, drum de tara si toate alea, eu cu 60 km/h trec peste tot si nu am nimic, [ceilalti merg cu 20 km/h prin zonele alea ]
Pe a mea nu am rugina inca si are 18 ani! motorul merge ca nou, totul functioneaza perfect! Daca esti interesat de v/s40 da-mi mesaj pe privat si-ti scriu un roman intreg despre cateva chestii pe care ar trebui sa le stii despre masina si multe alte lucruri pe care masina stie sa le faca
Asa pe scurt, prima masina cu 4 stele la euro NCAP, mai sigura decat golf 4 si vectra B si toate alea nemtesti din perioada respectiva! ~1300 kg, declarata ca fiind cea mai frumoasa masina in 1997 sau cel mai frumos breck nu mai stiu oricum ce mai trebuie sa stii, este mai confortabila decat un E class din 2000, mai confortabila decat un passat din 2006+, mai confortabila decat un opel astra nou, mai confortabila decat un bmw seria 3 2005+, v/s40 este o masina de familie-lux, bate intre standard-premium doar ca vezi tu, nu poti sa compari masina asta cu limuzinele dar bate totul din acelasi an din aceeasi categorie la confort, placerea de a conduce, pozitia la volan si pur si simplu ce scrie pe volan
Daca vrei sa fii bagat in seama de prieteni si ooo bine boss, ce masina ai wooo, ia-ti un opel, un vw, ce vrei, daca vrei sa le dai fum masinilor lor atunci ia-ti un volvo la mine multi au inceput cu golf 5, astra g si alte alea crezi ca se tinea unu dupa mine? crezi ca statea vreunu mai bine decat mine? cu 70 km/h prin serpentine si masina mai ca nu se lasa deloc, da, recunosc, nu m-am putut tine dupa un a3 1.9tdi nou pe dita mai dealul cand eram foarte incarcat+ remorca dar na, se mai intampla.
Deci, daca vrei sa-ti bati joc de rablele prietenilor tai, ia-ti un volvo
s/v40 sunt unele dintre cele mai slabe modele volvo dar vezi tu, mult mai bune decat modelele de mijloc a multor multor marci!
Uite niste motoare ok pentru tine : 2.0i+ gpl, 1.9 turbo-diesel [nu are cine stie ce putere dar are cuplu ] astea-s cele mai bune variante sa zic asa dar recomand 2.0! Motor foarte fiabil si foarte 'jucaus' care pot spune ca este destul de silentios, o astra g cu 1.6 face ca toti ****** pe la 2500 rpm pe cand un 2.0 de pe volvo face mai frumos si la 4500 rpm, am intrat in depasiri si am schimbat si pe la 5500 rpm si felul cum trage pe la turatia aia este fenomenal! Mai ales daca ai masina goala! Pe deal treci pe langa ceilalti de zici ca stau pe loc! Acum depinde de tine, masina este calculata ca o masina de familie, portbagajul este destul de mare! Daca ai GPL s-ar putea sa te streseze roata de rezerva care ocupa destul de mult spatiu, poti investi intr-un kit de reparatii si economisesti o gramada de spatiu!
PS: nu te zgarci sa iei un s/v40 cat mai ieftin! Fa un test drive inainte sa iei masina, sa nu care cumva s-o iei cu ceva defect ca doar na, sunt multi care baga masina in service abia atunci cand nu se mai misca deloc si sa nu ai surprize la km stai calm ca oricum are peste 200 000 300 000 km, si a mea a venit cu 200 000 km in bord dar la ce mi-a povestit fostul proprietar ca a folosit masina sa faca Romania-Italia mai tot timpul mi-am dat seama cam pe unde sta cu km parcursi
De rezistenta da, e rezitenta! M-am suit cu spoilerul spate pe bara de metal de langa rezervorul de GPL si in afara de o mica zgarietura nu am nimic, am fost busit de 3 ori in parcari si nu se cunoaste, de 2 ori a fost busita masina cat a fost pe mana fostului proprietar, asta putin mai tare doar ca nu se cunoaste! Foarte greu mi-am dat seama de asta! Masina functioneaza perfect! Daca as mai fi odata pus in situatia de a-mi alege prima masina cu bugetul tau, tot la un v40 m-as uita
Tiasi recomanda fiat punto micut, consum mic mentionez ca nu am aceasta masina
Dintre toate raspunsurile de mai jos, nu ca as vrea le critic, dar masina buna gen Golf4/Leon in 2000E? Nu prea cred.Un Leon pe benzina e peste 2300E, cat de un golf4 nu cred ca mai are rost sa vorbim, daca dispuneai de o suma mai mare recomandam cu incredere masini din grupul vag gen VW.
Asa ca recomand o masina cu o putere mai scazuta decat cea a golful si a leonului, dar mai noua din punct de vedere al fabricatiei.Recomand logan 1.5 dci, dar sa nu ai pretentii la comfort, putere sau tablaraie(in special la asta), nu alege 1.4 sau 1.6 mpi, sunt mai proaste ca 1.5 dci.
Deci sper ca ai inteles ce am vrut sa zic.
Da,unele solenze chiar au fost rezistente, stiu si eu, de aceea cu ani si ani in urma am achizitionat un "gunoi de golan", care nici nu a iesit din garantie si m-a lasat in mijlocul drumului, cat despre rugina numai vorbesc.Stiu foarte bine despre volvo ca sunt foarte fiabilile,le recomand, dar desigur recomand si vw, am avut si detin, ma rog tot din grupul care face Vw, si imi porneste la sfert la orice ora.
Tatal meu a avut o solenza 1.4 mpi a dus-o la 350 000 km si totusi mergea bine! De pornit pornea mai bine decat un golf 4 sau vectra B, chiar si la temperaturi foarte joase, da, 1.5 dci este un motor foarte bun! De aceea mai nou este folosit si de mercedes pe noul A class
Eu unul ti-as putea recomanda un volvo s/v40 1996-2004 depinde ce gasesti Eu cu un v40 din 97, putin peste 400 000 km facuti +gpl din 98 2.0i 136 cai am inceput! Nu am avut probleme cu el, intretinerea aproape 0! O masina foarte fiabila si rezistenta! Mie imi porneste la sfert la -30 de grade, ma uit la smecheri cu golf 4, astra g si alte alea la -10 cum le ia cam 4-5 secunde sa le porneasca motorul
La consum iti recomand 2.0i daca are instalatie gpl! De ce? 1.8 consuma mai mult decat 2.0! 1.6 are consumul putin sub cel al lui 2.0 si iti spun ca puterea lui 2.0 se simte foarte bine, mai ales dupa ce treci de 4000 rpm! Intri in zona de cuplu maxim spre zona de putere maxima cuplu maxim 190nm la 4500 rpm si puterea maxima 136cp la 6100 rpm, pare ca are un cuplu mic, nu pare cine stie ce dar iti spun ca rupe! Cu masina incarcata pe dealuri abrupte si toate cele nu am nici o problema si nici o retinere in depasiri si alte alea Conduc masina asta de zici ca nu-i a mea si totusi tine bine pe cand vad pe altii cu nemtesti si nu numai care merg cu ele de zici ca sunt de sticla, zici ca se sparg si tot ei ajung in service cu masina pe cand eu toate gropile si mai ales ca drumul pe care merg destul de des este in constructie, are portiuni de pietris, drum de tara si toate alea, eu cu 60 km/h trec peste tot si nu am nimic, [ceilalti merg cu 20 km/h prin zonele alea ]
Pe a mea nu am rugina inca si are 18 ani! motorul merge ca nou, totul functioneaza perfect! Daca esti interesat de v/s40 da-mi mesaj pe privat si-ti scriu un roman intreg despre cateva chestii pe care ar trebui sa le stii despre masina si multe alte lucruri pe care masina stie sa le faca
Asa pe scurt, prima masina cu 4 stele la euro NCAP, mai sigura decat golf 4 si vectra B si toate alea nemtesti din perioada respectiva! ~1300 kg, declarata ca fiind cea mai frumoasa masina in 1997 sau cel mai frumos breck nu mai stiu oricum ce mai trebuie sa stii, este mai confortabila decat un E class din 2000, mai confortabila decat un passat din 2006+, mai confortabila decat un opel astra nou, mai confortabila decat un bmw seria 3 2005+, v/s40 este o masina de familie-lux, bate intre standard-premium doar ca vezi tu, nu poti sa compari masina asta cu limuzinele dar bate totul din acelasi an din aceeasi categorie la confort, placerea de a conduce, pozitia la volan si pur si simplu ce scrie pe volan
Daca vrei sa fii bagat in seama de prieteni si ooo bine boss, ce masina ai wooo, ia-ti un opel, un vw, ce vrei, daca vrei sa le dai fum masinilor lor atunci ia-ti un volvo la mine multi au inceput cu golf 5, astra g si alte alea crezi ca se tinea unu dupa mine? crezi ca statea vreunu mai bine decat mine? cu 70 km/h prin serpentine si masina mai ca nu se lasa deloc, da, recunosc, nu m-am putut tine dupa un a3 1.9tdi nou pe dita mai dealul cand eram foarte incarcat+ remorca dar na, se mai intampla.
Deci, daca vrei sa-ti bati joc de rablele prietenilor tai, ia-ti un volvo
s/v40 sunt unele dintre cele mai slabe modele volvo dar vezi tu, mult mai bune decat modelele de mijloc a multor multor marci!
Uite niste motoare ok pentru tine : 2.0i+ gpl, 1.9 turbo-diesel [nu are cine stie ce putere dar are cuplu ] astea-s cele mai bune variante sa zic asa dar recomand 2.0! Motor foarte fiabil si foarte 'jucaus' care pot spune ca este destul de silentios, o astra g cu 1.6 face ca toti ****** pe la 2500 rpm pe cand un 2.0 de pe volvo face mai frumos si la 4500 rpm, am intrat in depasiri si am schimbat si pe la 5500 rpm si felul cum trage pe la turatia aia este fenomenal! Mai ales daca ai masina goala! Pe deal treci pe langa ceilalti de zici ca stau pe loc! Acum depinde de tine, masina este calculata ca o masina de familie, portbagajul este destul de mare! Daca ai GPL s-ar putea sa te streseze roata de rezerva care ocupa destul de mult spatiu, poti investi intr-un kit de reparatii si economisesti o gramada de spatiu!
PS: nu te zgarci sa iei un s/v40 cat mai ieftin! Fa un test drive inainte sa iei masina, sa nu care cumva s-o iei cu ceva defect ca doar na, sunt multi care baga masina in service abia atunci cand nu se mai misca deloc si sa nu ai surprize la km stai calm ca oricum are peste 200 000 300 000 km, si a mea a venit cu 200 000 km in bord dar la ce mi-a povestit fostul proprietar ca a folosit masina sa faca Romania-Italia mai tot timpul mi-am dat seama cam pe unde sta cu km parcursi
De rezistenta da, e rezitenta! M-am suit cu spoilerul spate pe bara de metal de langa rezervorul de GPL si in afara de o mica zgarietura nu am nimic, am fost busit de 3 ori in parcari si nu se cunoaste, de 2 ori a fost busita masina cat a fost pe mana fostului proprietar, asta putin mai tare doar ca nu se cunoaste! Foarte greu mi-am dat seama de asta! Masina functioneaza perfect! Daca as mai fi odata pus in situatia de a-mi alege prima masina cu bugetul tau, tot la un v40 m-as uita
Salut!
depide si de ce preferinte ai! parerea mea e ca, un seat leon (2002-2003) ti-ar fi bun! poti opta pentru unul pe motorina, nu cu prea multi km (aprox. 190.000-200.000),consum mic (5-6%)!
bafta!
apropo,ai grija cu actele!
Aici depinde si de preferintele tale. Eu spre exemplu mereu am adorat masinile modeste dar de calitate. Ti-as recomanda, daca tot e prima masina, una simpla, mica si cu un consum la fel de mic, motor de 1.8 sau 2.0, de la o firma buna. Singura care imi vine in minte acum este un VolksWagen Golf 4, cat mai noua (1999-2002) atat timp cat este ceea ce iti doresti. Daca ai avea un buget putin mai mare, ai putea lua un model mai nou de Golf (5) sau un Passat din 2002, care mi se pare perfecta pentru prima masina (este model limuzina)
Lubeniță38900 întreabă: