Defecte la 1.9 CDTI apar la evacuare (filtru), si pompa de inalta presiune. Filtrul de particule se poate anula (ilegal dar sanatos), pompa de presiune nu costa enorm.
Alte probleme nu au, turbinele sunt foarte reusite, nu prea "pusca" nimic. Se infunda injectoarele ca la orice CR, insa numai de la motorina proasta, si costa putin reparatia, fata de alte masini (250 lei/injectorul, fata de 350/inj la Logan dci).
1.7 CDTI nu cred ca are problema pompei de inalta presiune, insa tot are filtrul de particule, la fel ca si 1.3 CDTI.
Daca vrei benzinar, nu-ti recomand mai jos de 1.8, daca vrei fiabilitate adevarata.
Din cate am inteles de pe vectra c 1.8 122 de cai cam consuma.
dar cica e un motor bun fara defectiuni ca la diesel.
Mai este si Vectra 2.0 DTI, mult mai usor de intretinut decat CDTI, dar puterea e mai slaba, si are o norma de poluare inferioara.
Eu prefer benzina aspirat 1.8, consuma un pic mai mult dar nu am probleme cu filtru de particule, injectoare, egr, volanta, turbina...
Turbina problematica la Opel, nu prea este. Cel putin, nu la astea mai vechi, de care vorbim.
EGR ai si la benzinare, si face probleme.
Iar la benzinare tot schimbi bujii, fise si/sau bobine, si stai sa cureti clapete de admisie.
Cred ca cea mai sigura varianta mersul pe bicicleta masinile SH e o loterie.
Daca nu ai venit un stabil macar un 2500 lei pe luna, mai bine iti iei o dacia si sanatate.
Opelul 1.7 TD la care tin cel mai mult, e mult mai ieftin la intretinere decat Dacia 1300/1310, si mult mai de nadejde decat VW Passat 1.9 TDI.
Nu mai zic, ca am dat 1800 lei pe el in 2015, adica pretul unei biciclete mai de calitate. I-am facut ceva reparatii, dar chiar si fara, 1-2 ani ar fi mers decent.
Ce an e?
Am si eu un renault scenic I 1998 1.6 benzina am schimbat doar consumabile, distributie, si cateva capete de bare si o bieleta, e urata ce e drept masina.
1993.
ABS, servo, airbag, 4x geamuri electrice, trapa electrica, oglinzi electrice si incalzite.
Am mai pus si eu una-alta pe ea, pe langa astea.
Benzina 2.0 16v turbo de 240 de cai.
Dieselul este pentru carat cartofi la piata.
https://www.auto-data.net/ro/opel-astra-h-2.0i-16v-turbo-240hp-2359
Eu unul am un astra h caravan 1. 7cdti 80 de cai la inceput am zis ca nu imi place dar frate cand am iesit cu el pe autostrada am ramas masca acest motor are putin cai intr-adevar dar frate adora turatile schimbam la 5.500 ture si nu imi taia alimentarea 4 persoane am fost in masina si am prins 190 km/h..plus ca ai un consum enorm de mic adica am fost la mare si cu un plin am facut 1200 km deci eu zic ca merita aceasta masina. urmeaza sa ii fac un soft stage 1 care sa imi mareasca puterea la 110 cp
Incearca la astra H varianta de 1.7 ieri am tractat un astra h motor 1.9 150 cp infundata admisia, egr, filtru particule. Uita-te si pe la ford focus 1.6 tdci 90 cp 2008 daca vrei masina mai noua ori astra G 1.7 cdti 80 cp an 2004. Astra H 1.9 dispune de ambreiaj cu masa dubla la care numai volanta costa 1700 lei. Parerea mea este ca Astra H chiar nu merita. Bafta!
Eh, dacă dai de una cu probleme asta nu înseamnă că motorizarea nu este bună. Depinde foarte mult de cum este întreținută.
Nu este singura masina de care ma lovesc ca are problema, in general modelele Astra H diesel sunt problematice. Poti citii si pe diferite grupuri sa vezi plangeri legate de problema motoarelor.
Stanmariusvasile întreabă: