Tractor.
Turbina e cea mai mare problema, nici nu stii cand pusca. In rest, merge... La una din revizii se schimba imbusul din pompa de ulei, ca sa eviti problemele.
Oricum, obisnuieste-te cu mersul nasol, fumul ocazional... E un motor depasit.
Probleme specifice la
Injectoare
Turbină
Egr
Ax came
Pompă înalte/joase
Din păcate toate sunt deja uzate, peste 200k km încep să pice toate enumerate. Poate ai noroc dacă cumperi una întreținută (om care i-a schimbat cele enumerate).
Se vede ca nu te pricepi deloc, masina am luat-o la 160.000 de la un prieten.Injectoarele sunt originale turbina originala, are cutie automata clasica cu convertizor de cuplu Aisin japoneza, nu are ambreiaj.
Esti dovada clara ca facultatile noaste produc nulitati pe banda rulanta.
Am inlocuit doar la frane discuri placute, amortizoare pentru ca asa am vrut eu, ulei la 15000 la motor, 60000 cutie, haldex, si cutie de transfer da este 4x4, si doi rulmenti fata dar a fost o eroare, zgomotul era de la anvelope.Egr anulat la 260.000, chip tuning la 167.000.
Zilele trecute am inlocuit dpf-ul 900 lei de la dezma.ro arata ca nou.Al meu a inceput sa isi faca regenerari la 400km.Nu ma deranja prea mult dar cu motorina la 7 lei nu este ok.
În primul rand nu înțeleg legătură cu facultatea, noțiunile astea le știe orice om pentru că sunt de bază, deci faptul că încerci să pari superior te face doar penibil.
2, nu știu dacă tu ești userul de sus cu 390.000 km sau ești alt user, dacă ești altul, din câte înțeleg ai mai putini km pe mașina ta. Deci?
3, îmi spui că sunt o nulitate în timp ce mi-ai dat dreptare, ai schimbat dpf, ai anulat egr, și probabil turbina a fost schimbată înainte să o iei, deci îmi provoci silă și antipatie.
Scuze poate nu m-am exprimat clar, faza cu nulitatea este de la raspunsurile pe partea de electricitate pe care le dai pe aici.
Nu ar trebui sa te aventurezi nici in mecanica.Am mai multe masini (pe firma) si ma ocup personal de mentenanta.
Daca ai fi stiut cu ce se ocupa un egr ai fi stiut si de ce se anuleaza.
La fel si filtrul dfp, daca masina este folosita preponderent in oras are tendinta sa-si faca regenerari mai dese care comporta un consum marit de combustibil.346.000 km turbina originala unul dintre tdi-uri.
Dar aceiasi turbina k3 o am si pe alte masini, unele au trecut de 440.000
Motorele de pe Audi A3 din 2009 au doua axe cu came.
Mda, o să las răspunsul pentru xerxes aici...
Faptul că tu crezi cu tărie că ai experiență într-un anumit domeniu nu îți dă dreptul să denigrezi sau să faci bully.
Răspunsurile mele sunt date desigur din experiența mea, mică sau mare, irelevant acest fapt. Dacă tu consideri iar că greșesc undeva, să nu uităm că mai există bunul simț, și că nimeni nu se naște învățat desigur nu este cazul tău.
Treaba este foarte simpla. Fiecare cod motor are problemele lui. Cel mai rapid intra pe FB pe grupurile de posesori si pune o intrebare
La a4 b7 stiu sigur ca fiecare cod are o problema specifica (brd-arbore cu came, brb/bke-indestructibile, blb-probleme cu injectoarele si masina efectiv se balbaie, bpw-probleme dpf si injectoare. Turbina cam la toate se uzeaza dupa multi km