La o masina de 20 de ani, nu prea mai conteaza ce si cum. E bine daca nu are rugina, merg dotarile si trece ITP-ul.
Nu as plati pentru ea. Nu am platit pentru nici una.
Ma ghidez dupa experienta mea, la cumparat masini. Daca vad ca e masina nesudata, "nemachiata", si eventual cu 3 degete de praf pe motor (care merge bine), o iau.
Nu ma intereseaza cine a facut sex in ea, de cate ori a fost revopsita si cat de real e kilometrajul. O coaja de 180. 000km poate fi mai proasta decat una de 300.000, daca a avut-o un taran sarac. Iar una de 600. 000km poate avea un motor schimbat, si piese precum turbina, volanta si injectoarele noi. Pentru o masina de 10-20 de ani, mai bine o iei cu piese schimbate, decat cu piese vechi, care vor ceda la tine.
Daca as cumpara o masina de la 8000e in sus, din 2012 incoace, m-as uita si pe aplicatii precum Carvertical, pentru ca la o masina relativ noua, nu poti vedea prea multe, nu stii care sunt punctele lor slabe, etc.
Te ajuta daca ai vreo garantie ca masina a fost reparata doar in service uri autorizate marcii care introduc toate informatiile in baza de date.
Daca masina a fost reparata de nea gicu la colt de bloc dau banii degeaba pe carvertical.
Am verificat masina dupa ce am cumparat-o.Nu mi-a aratat poze sau nu mi-a detectat ca a avut accidente, km sunt originali asta iti spun sigur deoarece e cumparata din Germania iar kilometrajul a fost desfasurat si cel de RAR e acelasi.Tu consideri daca e bun sau nu, eu am fost multumit..asta nu inseamna ca n-a fost lovita si facuta acasa, dar macar de pagube mari esti sigur ca nu are.
M-a ajutat să detectez frauda de kilometraj. Am încredere în acest serviciu și vă sfătuiesc întotdeauna să îl utilizați înainte de a cumpăra o mașină uzată. Desigur, mă îndoiesc că au o istorie completă a fiecărei mașini, dar până acum nu am avut probleme.
RAY întreabă: