Cica sunt bune. Nu cunosc pensionari cu asa ceva.
Eu prefer oricand un DSG, chiar daca multi fug de intretinerea lor. Daca mergem pe economie, luam trotinete.
Multitronicul este o cutie CVT, practic are o singură treaptă. Dintre toate cutiile disponibile, este cea mai fiabilă și confortabilă cutie.
E o cutie destul de simpluta.
Sau cel putin asa-mi pare mie.
Pentru ca nu are viteze, are o viteza, si atat.
Deci multe din problemele alea cu "smuncituri" cand schimba vitezele nu o sa prea existe.
La cutia asta cauti smunciturile la plecat de pe loc, si l-a oprit
De problematice, nu as putea generaliza, dar mai apar probleme la ele.
Cel mai adesea la calculatorul de la cutie TCU.
Chiar zicea cineva odata pe un forum, ca daca ai multitronic, garantat odata si odata iti pica TCU-ul
Apar contacte imperfecte in el, si din motivul asta intra cutia in avarie, si uite asa poate ramai cu masina pe loc cand iti e lumea mai draga, sau fara mansarier, sau poate doar iti palpaie PRNDS in bord, si totul merge normal
Acum TCU-ul se poate reconditiona, poti cauta pe olx, si o sa vezi cam cat costa. Unii zic ca nu tine prea mult reconditionarea, dar personal nu am idee.
Mai sunt cateva valve in cutie, care uneori mai fac figuri si alea.
Mai ambreajele, dar asta e destul de normal.
Astea-s problemele mai des intalnite, si normale.
Mai sunt si altele, dar nu cred ca are sens sa le enumar.
Sa zicem doar ca daca face zgomote cutia, e problema grava
gab0ru întreabă: