1.8 TDDI e cel putin echivalent ca fiabilitate/putere/consum cu 1.9 TDI 90cp (ALH).
Iar caroseria de Focus e superioara detasat Golfului.
Cum toata lumea lauda Golf 4 ALH de parca ar fi cea mai buna masina a tuturor timpurilor, inchipuie-ti ce 'stie' Focusul, mult mai confortabil, spatios si stabil.
De benzinare stiu doar din auzite ca sunt rezistente.
Ce norma de poluare are oare? anul 2002 am vazut cateva. sa fie mai putin de euro 3? dar cel din 2000?
1.8 TDDI are multe euro 2, cred ca sunt si euro 3.
1.8 TDCI sunt euro 3 si 4.
Dar taxa e mai mica la TDDI, ca sunt mai vechi, si intra la categoria "mai vechi de 14 ani", iar taxa ajunge vreo 500 si ceva de euro, la euro3. Un prieten la 1.8 TDCI fabricat in sfarsit de 2002, aproape 2003, a platit anul asta prin februarie 750e pe timbru.
Da euro 3 pentru benzină şi diesel motorină până în 2005.
Vezi aici https://en.wikipedia.org/wiki/European_emission_standards
E vechi din anul 2000. Este Euro 3 pentru TDI şi benzină.
Dar e ok un TDI, recomand maşinile pe motorină Diesel.
Deci mergi pe 1.8 TDI.
Cred ca stii pe langa in 2000-2001 s-a introdus euro 4.
Greşit Euro 3 s-a introdus în 2000.
Euro 4 în 2005 s-a introdus
https://en.wikipedia.org/wiki/European_emission_standards
Da aici e greseala mea. Totusi e ciudat pentru ca pe cartile de la unele opel corsa din 2001-2002 scrie ca sunt euro 4.
Stai liniştit. Cu toţii greşim.
Da, aşa o fi te cred.
Bine acum, depinde şi de uzura maşinii. E cam problematic să conduci maşini cu mulţi km parcurşi. Nu ştii nicidoată ce ţi se poate întâmpla. Bine la BMW, Porsche 150000 de mii e puţin.
La Dacii şi alte motoare nu e bine.
Probabilitatea sa gasesti un diesel din 2002 pana in 400.000 de km este mica.