Renault face masini, si detine si tehnologie.
Intr-adevar, pretul unor piese e piperat, iar manopera n-o face orice mazac cu garaj intre blocuri, ca la masinile nemtesti. Insa costul total al intretinerii e cat se poate de normal, daca nu ai vreo masina killerita.
Ca piese care 'cad des', nu prea cunosc exemple, ca nu sunt masini cu traditie in defecte (ca la Volkswagen). Motoarele 1.5 dci nu prea sunt recomandate, sunt foarte sensibile si nu duc multi km, in schimb cele pe benzina sunt foarte reusite.
Kangoo e o masina simpla, chiar n-ai de ce sa-ti faci probleme cu el. Probleme electronice aproape ca nu exista la Renault, motorul daca il alegi bun nu te deranjeaza cu nimic, iar suspensia si directia sunt foarte simple, n-ai de ce sa-ti faci griji. Un pivot si 2-3 bucse sigur n-o sa te coste 10 milioane, si alea le schimbi in functie de cat, cum si unde circuli, la maxim 5-6 luni. Daca faci sub 30. 000km pe an, ai sa schimbi una-doua piese de pe fata, anual, sau chiar la 2 ani. Ti se rupe atunci, ca dai 26 de lei pe o bucsa, sau 14, cat da unul cu un Golf, care umbla cu bidonul de Castrol dupa el, sa completeze 1l/500km.
Distributia?! oricum piesele sunt scumpe si cred ca in timp depasesc pretul pe care il dai pe masina
Salut,Marca Renault nu are nimic in sine, dar pretul pieselor este unul cam piperat!
anonim_4396 întreabă: