Turbina nu pica. Injectoarele pica de la motorina proasta, dar se reconditioneaza mult mai ieftin, fata de alte marci (de la 250 lei/injectorul).
Pompa de inalta presiune mai pica la unele, costa de la 100 de euro din dezmembrari. Reconditionata sau noua, nu stiu cat costa.
O problema mai frecventa la ele e cu filtrul de particule, daca nu mergi in regimul ei optim (calatorii lungi), se infunda si iti cam da batai de cap. Dar asta se intampla la orice masina cu asa ceva.
E foarte rezistent ca motor, e proiectat de grupul Fiat, iar pe Alfa Romeo, acelasi bloc motor are 180-200cp in configuratie stock.
E un motor net superior TDI-urilor, TDCI-urilor si dci-urilor din vremea respectiva.
Ca si o completare la ceea ce ai spus..am auzit pe foarte multi ca la modelul de 150 CP au probleme cu volanta, spre desebire de cel de 120 CP. Piesele "pica" sau "tin" in functie de cum o ingrijesti.
Volanta intra ca si consumabil la majoritatea dieselurilor dupa anul 2000... Dar nu am auzit pe nimeni sa se planga ca trebuie sa o schimbe, pe cand la 1.9/2.0 TDI se aude clar cum bate la multe...
Sarbu_Bogdan_Paul_ întreabă: