| king5151 a întrebat:

Ce parere aveti despre chip tunninguri? Iti maresc cu adevar puterea masinii sau doar vrajeala? As vrea sa imi pun si eu cu gandul sa imi mai dea +40hp

6 răspunsuri:
| king5151 explică:

Adevarat*

| ENKIxxxxxx a răspuns:

Ajuta mai mult la diesel decat la benzina, apoi, masina trebuie sa fie perfecta mecanic, stag 1 se poate cu precautie fara alte modificari, de la stag 2 vorbim de modificari mai complexe, frane etc. Parerea mea, lasa masina in mintile ei.

| antrebarisiraspunsuri a răspuns:

Vrajeala

| Brizbriz a răspuns:

Vrei +40hp, logica simpla e sa iti iei o masina mai buna, pentru ca tunning-ul o sa iti uzeze mai repede masina si o sa dai mai multi bani pe intretinere decat ai da pe o masina mai buna

| GabehAle a răspuns:

Daca te referi la resoftare, functioneaza, dar nu merita. Masinile sunt optimizate de ingineri sa pastreze un echilibru intre putere, consum de combustibil si fiabilitate. Daca o modifici pentru mai multa putere, ceilalti doi parametri au de suferit. Asta se intampla pentru ca pentru a avea mai multa putere, ai nevoie de arderi mai puternice, deci bagi mai mult aer si combustibil in motor. Automat creste consumul si scade durata de viata a motorului (acele arderi sunt literalmente mici explozii, deci cu cat sunt mai puternice cu atat va afecta mai mult motorul).

| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Măresc doar câțiva parametri, de exemplu presiunea sau debitul de injecție. Asta nu dă foarte multă putere în plus, dar poate dăuna mult motorului, și pot apărea erori/limitări de avarie.
Resoftarea/remaparea este cea mai bună metodă de creștere a puterii, se modifică mai mulți parametri cu câte puțin, fără a solicita o anumită piesă în mod special.
40cp din soft nu poți face la orice mașină, dar la unele, da.
Cam la astea știu că se poate:
1.9 TDI - ARL
2.0 TDI - câteva versiuni
1.9 CDTI - Z19DTH
2.0 T - C20LET
1.8T - BAM
Și altele, pe care nu le cunosc sau nu mi le amintesc acum.