Se merita pentru ca e o masina de inceput(adica asa banuiesc), e sport, ce-i drept e putin veche dar nu conteaza oricum e bine ca te oricentezi dupa o masina japoneza, iar astea sunt printre cele mai rezistente. Deci da chiar se merita.
Fiabila nu o consider, piesele noi costa de te rup, dar e simpatica si aerodinamica;
Nu o consider sport pentru ca motorul e mic. 90 Cp a avut de noua, acum dupa atatia ani, mai mult de 85 nu are. Daca ai bani de bagat in ea si o dupa in peste 100, poti sa o consideri sport. Eu nu consider ca RO e o tara pentru masini sport... iar masina asta cu siguranta nu este pentru iarna din RO si in nici un caz pentru drumurile noastre.
Ce dezavantaj zici tu ca are iarna in RO aceasta masina?
1. garda joasa;
2. suspensiile destul de tari din fabrica;
3. fuge tare de spate daca nu ai greutate pe spate.
Ai avut / ai?
Am condus MULTE masini, ceea ce iti recomand si tie. Inainte sa arunci banii pe un jaf japonez, incearca ceva mai ieftin si usor de intretinut.
Ce inseamna mai ieftin si mai usor de intretinut, avand in vedere ca masina costa sub 2000 €?!
Masina + banii de bagat in ea pentru a fi inmatriculata pe numele tau + asigurarea + rovinieta + taxele RAR + ITP-ul daca e nevoie + piesele + manopera pentru a trece de RAR si pentru a fi o masina sigura. La asta faci socoteala cam ce piese trebuiesc schimbate in 3-4 ani si cam cat ar costa ele. Revizia de 120.000 km sau la cati km se face si trebuie schimbat la ea. Cam pe ultimul loc calculezi ce consum are in oras si in afara.
Daca faci calculul asta la asta + inca la 2-3 masini, dar pe bune, cu analiza tehnica si date adevarate, atunci vezi care merita pentru tine.
Compara o Dacia SuperNova, un Clio benzina 2000, un BMW 316 si pe asta care vrei sa o iei.
Pentru mine o masina reprezinta totalurile cheltuielilor cu ea si nu numai suma care o vrea vanzatorul. Eu totalul il scot din buzunar si pentru el lucrez si nu pentru rahatul de suma pentru care fac un hop si ma trezesc cu inca un impozit in plus pe numele meu.
Recomandarea mea este sa intri pe 4tuning si sa citesti mult in topicurile de "masina mea" sa vezi ce inseamna sa iti faci masina a ta, ca se porneste de la o coaja de 1000 -1500 de euro si se ajunge la 3000 - 4000 euro si abia atunci ai ce face cu acea masina.
Eu respect mai mult pe unul cu un Logan ingrijit decat pe un cocalar cu un BMW inmatriculat pe BG.
...la cat de mica e 1.4 e destul pentru ea. da tine cont ca e honda si cand zic honda zic piperat, mna refer bucsaraie, brate, amortizoare etc. nah. bunicele da nu iti punea prea mult increderea in ele
Razvanp69 vad ca ai postat de mult in legatura cu ej9 90cp,. nu te lua dupa prostul de Eugen_Marius_1980! Este un mare prost, nu stie ce i aia masina japoneza, bai Eugen_Marius_1980 am rupt la viata mea multe distributii de masini, vorbind de vw audi renault,
am ajus sarup distributia si la ej9, CAND AI RUPT DISTRIBUTIA LA EJ9 pui alta la loc si motorul e bun,!, dar la Audi vw. mercedes si restul cand s-a rupt distributia sa duc pe **** motorul! asa ca taci in slbz si nu mi zi mie de masinile japoneze, sunt nr 1 in benzinare.