Daca este in mediul RURAL (urban e in oras), depinde mult de zona in care esti. Daca e vorba de o comuna la 10km de un oras mare/mediu, iti faci reclama in oras, si ai rezolvat problema racolarii de clienti. Dar daca e intr-o zona 100% rurala, depinzi doar de clientii comunelor din jur, si a asigurarilor la care ai putea avea acces, eventual daca exista niste dealeri de masini in zona, si aia pot fi potentiali clienti.
Depinde doar cum e zona, cati clienti ai in zona, si care este concurenta.
Eu unul nu as investi intr-o vopsitorie autorizata in zona rurala, decat daca m-as baza deja pe niste clienti importanti. Si nu as deschide doar vopsitorie, ci service de intretinere/revizii, impreuna cu vopsitoria. Pentru ca investitia nu e cu mult mai mare, iar partea de mecanica e un castig mai sigur, mai ales daca gasesti un mecanic de renume care sa subinchirieze partea de mecanica a service-ului, sau care sa se asocieze cu tine.
Normal ca la oras o sa faci profit ca doar acolo sunt foarte multe masini, la sat dai faliment asta daca nu e la mare distanta de oras, personal nu m-as duce mai mult de 10 km in afara orasul pentru a vopsi masina
Conteaza ce calitate oferi, ce preturi oferi, si cat de cunoscut esti.
Daca oferi calitate buna, si preturi ok, cea din urma va veni treptat.
Conteaza mult si ce concurenta ai, si cati clienti sunt.
Degeaba iti faci tu tinichigerie daca in zona nu sunt targuri auto, cel mai adesea, daca exista targuri auto, o sa ai mereu un numar constant de clienti, care o sa revina mereu.
Tinichigiul meu locuieste in mediu rural, intr-o zona foarte retrasa si in permanenta are masini, daca ai ceva mai "major" te programeaza peste 2 saptamani, o luna, mai mereu e ocupat.
Si nu lucreaza singur, sunt 3 persoane.
Sarbu_Bogdan_Paul_ întreabă: