Nu am inteles si nu voi intelege niciodata ce inseamna un motor care merge turat. Turatia o stabilesti singur, de aceea ai cutie de viteze. Pana si la cutiile automate soferul poate controla turatia. Ceea ce te intereseaza pe tine este puterea acelui motor, nu cilindreea.
Renault sta foarte bine la motoare de mic litraj, nu cunosc motorizarea de 1.2, dar sunt convins ca este un una foarte reusita. Eu sunt fanul motoarelor de peste 100 de cai, dar daca puterea pe care ti-o ofera acest motor consideri ca e suficienta, nu vad de ce l-ai ocoli.
Consumul nu depinde asa mult de cilindree, sunt multi alti factori care il influenteaza, jumatate de litru in plus sau in minus nu e un capat de tara. Daca tii la un cost mic, monteaza o instalatie GPL.
Merge turata, daca o conduci tu turata... lucru pe care cam trebuie sa il faci la motorasul ala mic si lipsit de vlaga
Motorizarea 1.2 de pe Logan 1 si Logan 2 cred ca e identica, si nu merge foarte turat. Intr-adevar, pe Logan 2 are cutia de viteze mai scurta, insa merge intre 2000 si 3000 rpm, cum e normal la motoarele mici. Consumul e foarte bun, in regim taxi, iar motoarele sunt rezistente.
Nu va mai luati renault... sunt multe masini la acelasi pret mult mai bune