| FurtunaDiesel a întrebat:

Ce parere aveti despre urmatoarele modificari aduse unui G Class 2011 pentru competitii off road?

- Trolii fata/spate: Gigglepin4x4 - GP82 cu 2 motoare Warn XP de 6CP;
- Carcasa cu tambur pentru trolii: Gigglepin4x4 GP81 MK4 Free Spool;

- Statie radio: Stryker SR-490 HP, putere 100W;
- Antena statie: Sirio Performer 5000 PL;

- Amortizoare: KING Shocks 2.5 OEM Performance Series de 7 inch;
- Arcuri: Titaniul Express Profesional evident tot pentru amortizoare de 7 inch;
- Bare stabilizatoare: Skyjacker RockLock cele din clasa Professional;
- Set Bucsi Brate Inferioare: TeraFlex (Lonjeroane);

- Snorkel: ARB Safari;

- Bara fata cu protectie totala Premium AEV;
- Bara Spate cu suport roata de rezerva Premium AEV;
- Praguri: RockCrawling Heavy Duty Rugged Ridge RRC Side Armor;
- Rack Cage: Dave s Rack Olympic 4X4 Products Generation II;
- Protectii Coltare Spate: Bushwacker;
- Protectie Frontala Capota: MOPAR;
- Grila Protectie Faruri: Bushwacker;
- Protectii Crengi: Bushwacker;
- Grila protectie Stopuri: Scrambler;
- Protectie Praguri Usi: HighRock;
- Protectie Receiver Remorcare: HDDEN HITACH;
- Scut pentru. motor: WARN-Heavy Duty;
- Scut pentru. radiator: WARN-Heavy Duty;
- Scut pentru. rezervor motorina: WARN-Heavy Duty;
- Scut pentru. baie ulei: WARN-Heavy Duty;
- Scut pentru. caseta directie: WARN-Heavy Duty;
- Scut pentru. cutie transmisie: WARN-Heavy Duty;
- Scut protectie capac diferential: DANA35;
- Capac Diferential: SOLID FORD8.8 Competition;
- Scut pentru. Bara Fata: AEV;
- Capac alimentare: HighRock4x4;
- Suport Nr. Inmatriculare: MOPAR (Cel din otel nu din tabla);
- Aripi: Bushwacker POCKET STYLE;

- Proiectoare: Rigid Industries E Series LED 8 bucati (6 fata + 2 spate);
- Separator 2 Baterii WARN 120 Amp;
- Alternator Mean Green 200 Amp;

- Amortizor Suplimentar Directie: HeavyDuty Skyjacker;
- SET Suporti MOTOR: DAYSTAR;

- Planetare: RCV Performance Ultimate Dana 44 CV;
- Cruce Planetara: DANA SPICER 297X;
- Diferentiale blocabile: ARB;
- Cardan: Yoke Strap;
- Suporti Cutie de Viteze: DAYSTAR;

- Radiator: GB modelul din aluminiu;
- KIT Radiator Suplimentar pentru cutie automata: Phoenix;

- Kit Conversie la Discuri Frana: TeraFlex;
- SET Discuri Frana Ventilate: Roto-Tech;
- SET Cabluri Frana: Layer;

- Flanse distantiere adaptoare 32 mm: TIAM;
- Jante otel: Triangular;
- Anvelope: Michelin Off Road Mondial pe 44.

Ceva pareri ma intereseaza de la cunoscatori nu doar din reviste. Stiu ca e ceva destul de scump in jur de 70.000 de euro dar intrebarea este daca isi merita banii?

Răspuns Câştigător
| Minks a răspuns:

Daca e folosita in regim de competitie merita clar, dar daca e masina de strada nu prea vad utilitatea!

1 răspuns:
| FurtunaDiesel explică:

Am specificat chiar la inceputul postului ca va fi o masina pentru competitie! Si nu intrebam daca merita intrebam daca ar fi alternative mai bune pana in 100.000 euro sa nu imi veniti cu RCRS-uri care numai un kit de inaltare este 38.000 euro ca asta stiu si eu dar imi depaseste mult bugetul!