Mergi urgent cu ea in service, nu te mai plimba aiurea cu masina.
Si remediaza cauza pentru care consuma atata ulei, nu e in regula.
Abia apoi schimbi uleiul si filtrul de ulei, de noi.
Nu stiu cat ai mers dar se produce fenomenul de gripare! Daca inca mai merge inseamna ca ai scapat dar fa completarea rapid! Altfel se va bloca si poti sa iti iei adio de la el. Motoarele blocate din cauza lipsei de ulei pot varia de la o mica avarie a motorului la daune majore. In cazul ultim (daune majore) e mai bine sa cumperi altul decat sa-l repari.
Pai din 3.5 litri cam 2 litri de ulei a curs, când i-am făcut schimbul
In situatii din astea trebuie sa opresti si sa chemi o masina de transport. Ar trebui vazut de ce a curs. Trebuie sa fie o cauza.
Se uzeaza mult motorul.
In viitorul apropiat, te poti astepta la martor rosu aprins in relanti (presiune scazuta - cuzineti uzati), consum mare de ulei si emisii prea mari pentru a trece ITP-ul.
In general la schimburile de ulei curge mai putin, pentru ca o parte ramane in rampa si in filtru. Dar asta inseamna ca din 3.5 litri scoti undeva pe la 3, nu mai putin.
Ultimul schimb de ulei a fost facut in tomana lui 2020, masina nu a facut 10.000 km, era timpul sa il schimb, mi s-a parut ca a iesit putin ulei.