| Bodooo2k05 a întrebat:

Ce se întâmplă dacă anulez DPF fizic dar nu și din soft? Cât pot să merg așa?

Răspuns Câştigător
| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Daca merge nonstop in regenerare, iti umple uleiul de motorina, si supune noua turbina + tot traseul de evacuare la niste temperaturi foarte mari, care vor lasa daune vizibile sau nu.
Cu turbina noua nu este cazul sa mergi asa, o strici in timp record.
Schimba mecanicul, daca te-a impins intr-o asemenea situatie fara creier.

6 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns:

Calculatorul o sa creada ca e infundat si o sa functioneze masina in modul avarie, probabil putere f mica... + amenda 10.000 lei

| Bodooo2k05 explică (pentru suntserios):

Este vorba despre un 1.9 CDTI an2006, mașina trage ok, problema este dacă pot să merg așa până ce fac softul...

| NoTurbinaNoGood a răspuns (pentru Bodooo2k05):

Si de unde ai tras tu concluzia ca trebuie anulat filtrul?
Am una din 2005 cu 327. 000km la bord (dracul stie cati sunt reali), care are totul functional, EGR, DPF, clapete, tot. DPF-ul este curat, se regenereaza undeva intre 800 si 1500km. Secretul este un condus normal si ulei Ravenol. Daca il tineam pe GM, trebuia sa anulez de mult EGR, swirl si DPF, ca majoritatea alora de pe grup, care spun ca GM e un ulei bun laughing
Mergi la un mecanic (ca mine), sa puna o diagnoza si sa vada care e treaba cu motorul tau. Asta nu e model la care sa cedeze DPF-ul, cand ai o problema cu el e 90% din cauza conditiilor proaste de exploatare.
Iar legat de anulare, efectiv nu merita. Si l-a anulat un prieten din cauza ca l-a gaurit si hackuit un mecanic (in Belgia) inainte sa ia el masina, iar acum, cu el anulat, masina merge la fel ca inainte, ba chiar cu consum mai mare. Nu e nici o diferenta in bine, sunt doar povesti. Axeaza-te pe adus masina la parametrii de fabrica, nu umbla cu ciobaneli, ca nu e VW.

| Bodooo2k05 explică (pentru NoTurbinaNoGood):

Deci,treabă sta in felul următor. mașina are 370 xxx km, până acum a mers exemplar, doar că de un an a stat doar in garaj (rareori a ieșit doar pentru drumuri scurte) și după ce am să o folosesc după 3000 km s-a rupt axul de la turbo( mecanicul mi-ar fi zis din cauza DPF ului) și am schimbat turbo, pus aproape nou și anulat DPF doar fizic(urmează să-l anulez și din soft curând), mașina după ce se încălzește scoate mult fum alb-albastrui... Și consumă destul de mult, presupun că merge tot timpul in regenerare. întrebarea mea ar fi dacă pot da merg așa cu ea până ce-i fac softul pentru DPF off...

| suntserios a răspuns (pentru Bodooo2k05):

Sau până te prinde și plătești amenda aia grasă.

| NoTurbinaNoGood a răspuns (pentru Bodooo2k05):

Daca merge nonstop in regenerare, iti umple uleiul de motorina, si supune noua turbina + tot traseul de evacuare la niste temperaturi foarte mari, care vor lasa daune vizibile sau nu.
Cu turbina noua nu este cazul sa mergi asa, o strici in timp record.
Schimba mecanicul, daca te-a impins intr-o asemenea situatie fara creier.

| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Depinde de masina, unele fac foarte urat, se regenereaza la fiecare pornire si/sau se limiteaza puterea drastic, altele nu simt diferenta, si merg normal cel putin o perioada.