Pai nu va intra prea usor in primul rand, sau deloc, si daca totusi vei reusii masina se va ingatuii si motorul se va tura destul de mult, apoi va rula cu viteza foarte mica pana ajunge la viteza relantiului din treapta 1, sau pana o accelerezi tu, sau franezi, exista anumite masini cu cutii asistate electronic, care desii dai treapta 1 ele vor scadea treptat vitezele in frana de motor pana va ajunge pe treapta 1 (Uite-te la Jeep Wrangler Rubicon).
Treapta 1 se foloseste numai pentru plecare de pe loc,in rest se pot folosi treptele de viteza inferioare in functie de starea carosabilului [mazga, polei, conditii de iarna] poti sa folosesti treptele cutiei de viteza numai in ordine crescatoare sau descrescatoare.Bruscarea cutiei de viteze prin folosirea incorecta a treptelor de viteza distruge sitemul de tractiune al masinii. Schimbarea treptelor de viteza este o manevra deosebit de importanta in economia unui stil de condus eficient.
Sall. Se va sprge cutia de viteza. Dar, din viteza 5, sa bagi, 1 nu va intra. Daca vei forta tare s-ar putea. Sigur cutia se va face praf. Trenul fix si pinioanele se vor sparge si se va duce cementarea de pe ele.Pa!
Te incetineste brusc si poti pierde controlul masinii mai mult ca sigur. de ce nu ai intrebat ce se intampla cand mergi cu 200 si bagi in R
Distrugi distributia si atata tot...nu patesti nimic nici tu nici alta parte a masinii zic eu sigur ca am patit...nu la doua sute cum ai spus tu sar am patit.
Haha ) intrebarile ca intrebarile, dar raspunsurile. ))) forta unei fete, siguranta celorlalti...
Creste turatia de sara ceasul din bord si deodata incetineste masina si scoti piciorul la inaintare pentru autosto
Sa zicem ca esti cu 200kmh in treapta la 5 la 5000 rpm si tu vrei sa introduci maneta schimbat-orului in treapta 1 Pai ce se intampla: rupi cutia de viteze, plus planetare si o sa crepe blocul motor. Dar te asihur eu ca nu sa iti intre
Supraturezi motorul. Il distrugi si in plus te incetineste imediat si poti face accident.
Pai in primul rand o sa ai parte de o experienta durearoasa sau daca nu mortala pentru ca masina o sa puna o frana descentrata pe rotile motoare si ai sa te rastorni sau ai sa intri in ceva. In al doilea rand motorul tau ar fi distrus si probabil si cutia de viteze. Iti recomand sa nu incerc asa ceva daca ti la tine si la masina ta aaaa si la cei din jurul tau.
Frate, am mașină cu volan pe dreapta, deci nu se întâmplă nimic și eu mai greșesc vitezele. O singură dată m-am trezit cu pistoanele pe capotă(pe București-Pitești).
Încercați liniștiți, oameni buni, eu sunt vie!
Nu va intra in viteza 1 pentru ca e protejata pentru astfel de greseli, iar in cazul in care va intra se va subtura si atat. Crezi ca marci ca VOLVO sau MERCEDES ar perimite asa ceva? au inventat mai tot ce se poate la o masina crezi ca nu s au gandt si la asta?
EXTRAORDINAR! Ador acest site, cum frate sa nu te distrezi cand vezi asa curiozitati, Elasexygagica tu de ce crezi ca treapta 1 este asa departe de treapta a 5-a? sa nu existe posibilitatea de a introduce din greseala din 5 in 1 dar daca incerci o sa fie foarte greu aproape imposibil tinand cont de forta unei fete, si daca o sa reusesti nu recomand sa ridici piciorul de pe ambr, pentru siguranta ta si a celor din trafic. Acum te rog sa'mi spui zilele si ruta pe care mergi ca sa stiu sa le evit. O zi buna!
Depinde de masina, eu am vazut la o emisiune "T. G..." o masina in treapta 1 cu peste 200km/h.
Omori masina, gandeste-te turatia in treapta a 5-a sa spunem la 200km/h este una normala pentru acea viteza si daca bagi treapta 1 turatia o sa se dea peste cap, si ai terminat.
Daca dupa ce bagi in treapta 1 o sa iei piciorul brusc de pe ambreiaj o sa ti se tureze foarte tare motorul si masina va incetini foarte tare, iar daca iei piciorul usor de pe ambreiaj se va incetini usor, aceasta metoda se mai cheama si frana de motor, atunci cand e polei sau carosabilul e alunecos se recomanda folosirea franei de motor, ceea ce inseamna de a baga dintr-o treapta superioara in una inferioara fara a apasa frana.
andreea964 întreabă: