Ce e peste 80 te cam rastorni daca e sub te resucesti drifturi, cerculete ce vrei tu
Daca volanu e drept inainte, se opreste masina fara a-si schimba pozitia de mers, dar daca tragi frana de mana si ai intors volanu(cum fac si eu de obicei) se intoarce pe loc, si depinde de viteza pe care o ai, de gradul de intoarcere al volanului, si de carosabil, asa te poti roti si cu 180 grade si 360 si chiar de mai multe ori daca asfaltu este umed
Iar daca ai norocu sa fie gropi in asfalt(oare sunt pe soselele din romania? ), ai toate sansele k masina sa faca tumba, intelegi?
Am facut si asa ceva, chiar daca un cauciuc ma costa 960 ron, dar la drift nu mai opresti masina cu frana de mana, ci accelerezi intruna, cu frana de mana trasa si rotesti volanu, sa derapaze masina, iar tu iti controlezi masina in ce directie vrei, senzatia e super cand e si putin umed asfaltul!
Daca tine bine frana, te faci mai intai un fel de titirez, apoi daca scapi te faci de un fel ghips cam peste tot...incearca pe o pista libera, in nici un caz pe un drum
Pai...depinde de masina...la unele frana de mana actioneaza asupra rotilor din spate(majoritatea) dar sunt si unele la care frana de mana actioneaza asupra rotilor din fata...
daca tragi frana de mana...rotile spate se blocheaza si dat fiind ca nici daca tii volanul drept nu vei "patina" in linie dreapta(deoarece soseaua este inclinata, depinde de cauciucuri...etc) deci...vei patina...incontrolabil poate, depinde cat de capabil esti la volan...