Daca s-a intamplat o data, poate nu s-a stricat nimic. Practic se rod pinioanele de la R. Daca intra la fel in R, ai scapat fara daune, ai cauzat doar niste uzura suplimentara.
Merge la fel ca inainte intra la fel ca inainte in R
Daca merge ca inainte, ai scapat. Nu-ti mai fa griji.
Salut am patit si eu la fel si vad ca nu mai merge acceleratia ce s-a intamplat?
Eu vorbeam aici de schimbat fara ambreiaj, nu stiu ce s-a intamplat la tine.
E totul bine. Poti sa bagi in viteza ai nefolosind ambreiajul daca exersezi. @turbina cred ca stie mai bine cum.
N-am chef de glume domnule draga si nu sunt atat de prost. Eu intrebam daca a patit ceva pentru cine mai stie sa nu o duc in service degeaba
Domnul draga te inseli. Dar nu trebuie sa ma crezi pe mine. Mai intreaba si vezi ce mai spun si altii.
Schimbatul fara ambreiaj nu merge cu 1 si R, decat daca opresti motorul si apoi pleci din demaror. Poti schimba 2, 3, 4, 5, 6 fara ambreiaj, dar depinde si de cutie. La VAG de exemplu par sa aiba ceva in plus care blocheaza timoneria in mers, ca e aproape imposibil sa le scoti din viteza fara ambreiaj.
Fara R. Aici stiu ca e imposibil. Pe grupul vag nu am incercat dar pe un bmw si toyota ce am avut eu a mers.
Am circulat mult cu o Vectra 1.7 TD, la aia foloseam ambreiajul doar la 1 si R. Uneori ratam momentul in oras, la treceri de pietoni, calcam frana in viteza 3 si nu imi mai dadea voie sa o scot din viteza (fara ambreiaj), si fiind diesel mergea cu tot cu frana spre pietoni, nu se oprea motorul
Oupsie doupsie