Nu se intampla nimic, poate consumi ceva benzina mai multa, daca rotile patineaza nitel le poti uza ceva mai rapid si cam astea ar fi.
De schimbat masina aia oricum schimba undeva la 200-2500 de rpm, acum ca ajungi si la 3 mii nu sta nimeni sa faca chestii la mm, deci si pana la 3 mii e ok.Deci intre 1500 si 3 mii este normal, dar la plecatu ala de pe loc ce spui cam acolo schimba o masina normal 2300 rpm, asta asa condus dupa carte, dar daca schimbi si la 3 mii nu-i nimic rau.
Nu se intampla nimic.Rosu pe turometru la benzinare incepe mult mai tarziu decat la diesel, undeva pe la 6500.
Daca nu calci pe rosu esti inca in parametri.
Doar cand e motorul cald!
Daca schimbi asta cand e motorul rece, e grav...
Nu se intampla nimic daca e apa la 90 grade.
Nu scartaii masina cand pleci de pe loc ca se alege paradaul de ambreiaj si nu numai.
Ma indoiesc ca doar schimbi din la 3-4mii de ture si atat... Daca faci asta, nu ar avea ce sa se intample decat sa-i faci consum. In schimb, daca schimbi la 3-4 mii de ture doar pentru faptul de a te da in spectacol ca pleci cu "scart" *** ambreajul si cutia