Caut confort, putere si puțină sportivitate acestea variante nu au ce cauta in intr-o masina diesel.
Esti un alt ateu cand vine vorba de masini benzinare, desi nu stii cat de fiabil si practic este un motor benzina aspirat, sa numai spunem de un turbo benzinar care face orice diesel la aceeasi cilindree si aceeasi clasa!
Dar romanul tot cu mentalitate de meltean, prefera sa bage bani in tigai diesel decat sa cumpere o benzinara cu non-turbo la care nu sunt multe piese care pieca precum la diesel.
Si eu am avut diesel "smecher" in perioada in care "interlopii"se incaltau cu fesul, si cand am vazut ca sunetul motorului este de kko am renuntat la idee, pe o benzinara daca stii sa alegi o evacuare finala suna de intoarce lumea capul (nu ma refer la tobe de 100 de lei care fac zgomot si atat), unde mai punem ca un diesel dupa resfotare scoate fum cu galeata, unde mai pui ca are multe piese in plus la motor si unde mai pui ca tot tartanul are diesel ...chiar si aia care chipurile is bazati pe buzunar, daca ar avea bani in loc de 3.0 tdi ar avea 3.0 i eventual bi-turbo...deci lasati-o mai moale cu masini diesel sport, ca benzinara la orice ora este peste!
Si pentru cei care nu cred provoc orice diesel la o linie, eu detin o asemenea bijuterie twin-turbo benzina :))
https://www.youtube.com/watch?v=mQsbU722SzE
Esti puțin cam frustrat in legatura cu mașinile diesel sa înțeleg ca ai avut un diesel si nu "ti-a picat cam bine" sa știi ca nu toate sunt la fel, nu am nevoie de 20000 de cai sub capota, ma refeream la putere in sensul de a nu ma lasa intr-o depășire, sportivitate = "un dizain" ceva frumos, mai tinerel...
Nu frate, sunt hater declarat cand vine vorba de diesel! Sunt cel mai de kko masini, stai in spatele unui diesel de asta fie el si euro 6 si vezi cum miroase, toate alea merg in natura!
Era buna masina mea diesel dovada cel care a cumparat-o acum 6-7 ani o are si acum fara investitii majore.
O SA O ZIC ODATA pentru totdeauna, pentru distante lungi, respectiv mers in regim de autostrada (ZILNIC), naveta etc cel mai bun este DIESEL, pentru oras indiferent de stil de condus si cati km cel mai bun este BENZINARUL. prea multi inculti si-au luat diesel pentru ca chipurile consuma putin, si o freaca saracii 5 km pe zi in oras, infunda tot ce este prin motor si pe evacuare si ne imbolnavesc! Eu m-am nascut cu masina...maica-mea a avut masina cred ca printre primii 100 la mine in oras, celebrele dacii, dar cine avea acum +30 de ani una noua era bogat . deci imi plac foarte mult masinile de toate felurile, doar ca eu nu am ramas inapoiat si am inteles ca mai exista ceva si in afara de diesel. si pentru smecherii care se cred ei smecheri ca cuplu si bla bla, o electrica de 200 de CP iti da fum la orice motor diesel 3.0 tdi cu plecare de pe loc si cum vrei tu... electrice tatut alea au cuplu maxim in orice treapta instant.dar suntem natie de interlopi fara fapte si impresari (cazurile de fata se excepta, adica noi vorbitorii)
Pentru regim de tip circuit si concurs recomand turbo benzina
Gt-R-ul meu vede rar soseaua pentru ca am o masina non-turbo benzina pentru mersul de zi cu zi...si crede-ma puteam sa-mi iau si eu Audi A8 diesel poate si S8 dar fac ceva pe motorina! BENZINA FTW!
Golf. Intruneste toate conditiile tale. Si 5000 euro si confort si motoare de 2.0
Vw Golf 5 2.0 tdi 140 cp goal 2008.
Bmw 118d/120d 143/177 cp 2008
Eu una din astea 2 as alege.
Stanmariusvasile întreabă: