Depinde cat dai pe ea, si cat o vei folosi in urmatorii 2 ani.
Daca in 2 ani bagi 100. 000km cu ea, si o faci buna de remat, iar pretul de achizitie a fost mic, nu conteaza norma de poluare.
Dar daca esti genul care tine mult o masina, si investeste in ea, ar fi pacat sa fie considerat caruta pentru Firea, in 2022, si sa nu ai voie sa dai o tura de Bucuresti cu ea. Si nu e vorba doar de Firea/Bucuresti, moldovenii au vrut sa se afirme primii, si sa interzica accesul masinilor sub euro 4 in oras, desi la ei salariul mediu net e vreo 2000 de lei, iar carierele sunt hartie igienica in orasul ala
Eu as fi trecut pe motor pe benzina turbo, dar sincer e riscant sa iei asa ceva, mai ales SH, pentru ca benzinarele nu rezista ~500. 000km fara interventii, precum dieselul. Sunt mult mai sensibile.
Ar veni 2 variante. Benzina cu motor mic renault e bun la consum si durabilitate sau motoreta pe benzina la 3000€ cam asa
Pana o sa aiba euro 4 restrictii in unele zone o sa mai treaca 2-3 ani si probabil pana atunci iti vei schimba deja masina.
Deci, daca nu iti permiti o masina euro 5 e ok si euro 4, acum, ce e drept, s-ar putea sa trebuiasca sa platesti unele taxe, insa eu nu mi-as face griji.
O sa le cumpere cei din zonele in care nu se aplica restrictiile.
Asa ca, cu un an inainte sa apara restrictiile, probabil prin 2022 o pui de vanzare, si aia este.
Acum, stii cum e, cu masinile, mai mereu o sa pierzi, mai mult sau mai putin
Eu zic sa iti iei o masina pe care sa ti-o permiti, si sa ai si de o intretinere.
Acum, banul tau Decizia ta.