La cutie automata nu prea ai cum sa pleci cu scartait, daca vrei sa te joci cu masina ia-ti manuala, eu unu as lua automata pentru confort, eu m-am plictist sa schimb vitezele mereu.
Poti sa pleci cu scartait si la cutia automata.
Baietas, cu camaro nu poti pleca cu scartait si are 430 de cai. Ce te face sa crezi ca o masina diesel de 200 de cai hidramata poate sa plece? Cred ca nici cu acceleratia la talpa si pe-orma bagata in viteza nu scartaie. ( Si daca faci chestia asta, indiferent daca scartaie sau nu, nu o sa prinzi mai mult de 20 la ora in antaia, iar in a doua o sa ai lipsa de cuplu. Deci nu faci nimic)
Eu pot sa plec cu scartait de roti cu Mondeo 2.0 TDCI 150 cp cutie automata, si nu e vreun Mustang. Trebuie sa stii cum, nu sa brutalizezi acceleratia sau maneta, baietash.
Si ai vreun pic de demaraj? Ca si pilot trebuie sa te chinui sa pastrezi aderenta, nu sa o rupi...
Nu am zis ca asta e stilul meu de mers, ba din contra nu incurajez deloc asa ceva, e daunator pentru planetare, cutie, s-a.m.d. Dar daca vreau, pot sa plec cu scart, cutia automata nu reprezinta un imprediment.
Nu stiu ce cutie ai tu, dar eu cand am avut ocazia sa conduc un gtr, cu acceleratia la fund, pleca de pe loc cu un pic de scart.Si era vorba de un gtr de 800 si ceva de cai.Chiar si la buhnici cand a testat un camaro am vazut cum se chinuia sa plece cu scart de pe loc si nu putea. acum nu stiu ce sa zic.
Asta pentru ca nu asa se pleaca de pe loc cu scartait cu o cutie automata.
Sa iti dau un exemplu, la o liniuta.
Megane Rs Trophy 275 (manual) - Motorul fiind si puternic, si avand si tractiune fata, e imposibil sa nu pleci in trompa fara un pic de scart, oricat de bine ai controla ambreajul. (Poti vedea pe net teste facute de profesionisti, tot rup un pic aderenta la plecarea de pe loc.)
Seat cupra - 280 de cai (DSG)Nu pleaca cu scartait, si reuseste sa scoata suta cu 0, 7 secunde mai repede.Deci afirmatia lui ionu este corecta.Ca tu pleci cu scartait intr-o gluma, asta e alta treaba, eu vorbeam strict de performanta, cand vrei sa faci o liniuta.
Ca sa pleci cu scartait la cutia automata :
- Calci frana
- Muti schimbatorul din P in D sau S
- Calci acceleratia la fund pana se tureaza motorul mai tare
- Ridici frana brusc fara sa iei piciorul de pe acceleratie
- Masina demareaza in tromba cu scartait de roti
anonim_4396 întreabă: