1.3 CDTI ar trebui sa fie cea mai economica motorizare.
Cunoscatorii o lauda.
Benzina
1.4 de 90 sau 100 cai – Cel mai mic motor, care este mai potent decat aspiratul 1.4 de baza de pe VW Golf V. Un motor decent de oras, dar care nu are suficienta vlaga pentru drumurile patriei atunci cand cara mai mult de 2 oameni si bagaje. Lipsit de probleme notabile, lipsit de putere. Un fel de Dumitru Caraiani.
1.6 Twinport de 105 si 115 cai – Excelent pentru oras si drumuri ocazionale, clasicul 1.6 aspirat este o alegere simpla si fiabila pentru oricine vrea o masina ieftina si decenta. Nu exceptionala sau „going beyond" cum ar spune corporatistii, ci decenta.
1.8 de 125, 140 si 170 cai – Unul din cele mai potente si distractive motoare de acest fel si aceasta capacitate din intreaga industrie auto. Destul de rar pe Astra H, este compromisul dintre fiabilitate, putere si consum.
1.6 Turbo de 180 cai – Acelasi 1.6 Twinport cu o turbina legata si cu chef de distractie. Destul de rar intrucat il gasesti pe versiunile exotice, scumpe si cu 2 portiere, acest motor este greu de ignorat.
2.0 Turbo de 170, 200 si 240 cai – Daca Opel n-ar face masini care sa vireze ca niste dulapuri, atunci senzationalul Opel Astra H OPC ar fi la mare cautare. Un motor exceptional, legat de o masina mai putin exceptionala. Sportivitatea n-a fost niciodata punctul forte al lui Opel Astra H, pentru ca sportivitatea n-a fost niciodata punctul forte al americanilor.
Diesel
1.3 CDTI de 90 cai – Un motor de provenienta Alfa Romeo, care se potriveste mai bine pe Corsa decat pe Astra. Nu are probleme notabile, doar ca trebuie sa ai grija la filtrul de particule.
1.7 CDTI de 80, 100, 110 sau 125 cai – Alfa Romeo nu face dieseluri de 1.7, dar Isuzu face. Asa ca acest motor de duba a fost montat pe Opel Astra H. Varianta de 80 de cai este exceptionala, fiind un motor extrem de fiabil, cu intervale lungi de mentenanta si cu un consum mic de carburant. Cel mai muncitoresc motor dintre toate, iar daca il combini cu varianta break a lui Opel Astra H atunci ai masina oficiala a antreprenorului debutant, care are nevoie de o masina tzapana cu care sa transporte marfa mult si care nu este din gama Ceresit. Cat despre celelalte variante de putere sunt probleme cu turbina asa ca sunt de evitat.
1.9 CDTI de 100, 120 sau 150 cai – Clasicul 1.9 JTD marca Alfa Romeo vine ca sa ii tina de urat fratelui mai mic de 1.3. Diverse probleme electrice, fara sa fie nimic grav in schimb. Singura versiune acceptabila este cea de 150 de cai.