Masina porneste si fara senzoru de oxigen, asa se numeste ala lambda ce zici tu sau asa i se mai spune senzor de oxigen.Deci ala poate fi defect sau sal scoti msina trebuie sa functioneze si fara.
Daca nu vrea sa porneasca sa nu fie de la cheie cipu din cheie sa fie dus si calculatoru masinii nul mai recunoaste.Se intampla si asa ceva.Pui contactu si cineva sa stea sub capota sa asculte daca pompa maga benzina. Evetual poti sa scoti furtunu si sa il tii intr-o sticla sa vezi daca curge benzina cand pui contatcu, deci doara pui contact nu pornesti motoru. Daca benzina vine atunci alimentarea e buna. Electromotoru invarte? Aia nu ai spus. Daca invarte si nu vrea sa porneasca e de la cheie probleme cu cipu ala.
Deci verific daca vine benzina cum am zis. Daca vine si electromotoru invarte, bujiile leai schimbat noi, ai schimbat si bobina noua nu vad de ce n-ar porni.Nu porneste de la aia mai mult ca sigur daca toate ceam sus is ok.Senzoru lambda si alti sensori lasa masina sa porneasca, ceara si merge foarte bine, numa ca se aprind lumini la bord si consumi ceva mai multa benzina decat normal.
Mulțumesc! Da benzina îi vine..Am 3chei..Am probat cu toate, Electromotorul învârte. Toate astea au început de când mi sau smuls firele de sub mașina de la sonda lamda.le-am legat imediat înapoi, după circa 1300km (mergând spre Germania) pe autostrada nu îmi mai intra viteza în ultima treapta și se tura motorul(cutie automata) iar când acul indica sub 10l benzina nu se mai accelera... ajungea la 50 60h. Apoi își revenea.Și tot așa pana la primul peco.De atunci nu îi mai dau de cap și nici testerele..Nu am un buget prea mare și cred ca deja am sărit limita.
Man eu cred ca problema este electrica, electronica ceva de genul asta.Deci nu-i de la transmisie, nici de la motor, ceva nu te lasa sa pornesti. Daca sau rupt cablurile cum spui verifica si tu sigurantele alea poate o fi arsa vreuna.
Deci senzorul ala de oxigen iti garantez ca masina poate merge fara, sau cu el defect.Singura chestie ceo face senzoru ala este sa dea informatii catre calculator, de fapt trimite ceva impulsuri electrice care in calc inseamna ceva.In baza asta calculatoru stie cat aer si cata benzina sa introduca in cilindri.In lipsa informatiei primite de la lambda asta calc face amestecu fara aceasta informatie, caz in care ai un consum nitel nitel mai crescut.Deci senzoru asta nu-ti poate opri motoru sa nu porneasca.Tu il ai acolo, l-ai schimbat, ceara de-ar fi rau n-are cum motoru sa nu porneasca.
Sincer nu stiu ce ar putea fi, dara o sa intreb zilele astea un mecanci mai cu experienta, daca are macar asa vreo idee cam ce ar putea fi.Bine macar asa ca idee.O sa il intreb si daca fara senzoru de oxigen masina poate merge, dara eu stiu de la mine cam avut senzoru rau si am mers ani de zile fara probleme.
Asta mă surprinde și pe mine. testerele toate 3 au dat sanda lambd. Nimic altceva pe partea electrica.Mulțumesc!
Salut..revin cu informații după multe căutări pe Google. Baia mea de ulei nu are joja ei originăla..Are o improvizatie (așa am cumparat-o) Verificam uleiul mai mereu și completam cam la 2luni (papa ulei). înainte sa plec cu ea în Germania am mai băgat 2 ca deja trecuseră vreo 2luni și deja îmi intrase în ritm.Dar cu agitația de a pleca la drum nu am verificat joja.Prin Slovacia au început problemele.Cu greu am ajuns la destinație, a doua zi am verificat joja, negativ..Am cumpărat 5l de ulei sa complepezi, surpriza au intrat 4l..Adică am mers fără ulei fără ca martorul din bord sa mi se aprindă. Recent i-am schimbat din nou uleiul cu unul original de ford. Întrebarea este! Dacă motorul s-a defectat din lipsa uleiului mai pornea? După toate cele am venit și în România cu ea.A mai mers vreo 7.8 zile și a murÎți. În.Am schimbat toate cele enumerate mai înainte și a mai făcut vreo 200km.
Daca mergi fara ulei masina se poate bloca in mers, asa pe loc nu are nimic.Adica cand se intampla face rau de tot, nu cred ca vrei sa auzi asa ceva.Asta cu ueliul este vina ta, cand pleci asa departe mereu trebuie sa verifici apa, ulei, lichid de frane etc.Si apropoo de ulei, nu exista ulei original de ford, Forrd nu fabrica ulei, Deci ulei poti pune de care o fi ieftin sau scump, conteaza sa schimbi uleiul cand trebuie si masina nu va avea probleme.Normal ca in mai toate masinile astea de stiu si eu pana in 2 litri nu intra mai mult de 3, 8-4 litri de ulei.Atat intra, atat trebuie sa pui. Daca stiai ca si consuma ulei ar fi trebuie sa ai grija.
Deci tot ce se poate sa ai motoru terminat, adica sa fie gripat cum zic oamenii, dara pana nu vad zic si eu imi dau cu presupusu.
Ok daca vrei sa stii sigur daca motoru este bun sau nu, pui masina in neutru, daca ai acces cumva sa ajungi la arborele cotiti in fata sau cumva sa poti invarti tu cu mana motoru.Deci cel mai bun ar fi sa pui o cheie pe arbore si sa dai de cateva ori motoru peste cap. Daca e blocat no sal poti da, daca merge atunci e ok. Daca incerci asta vezi ca motoru nu se da asa usor peste cap trebuie sa aplici o forta oarecare, deci nu dai asa usor si apoi vezi ca nu merge si vezi zice aaa gata nu merge.NU tu trebuie sa-l dai cu toata forta ta, si doara atunci daca nu merge, ar fi blocat.Iti trebuie o bara lunga cu o tubulara, nu stiu exact cum e la fordu ala, desi cred ca si daca ai trage cumva de cureaua aia ar trebuie sal rotesti.In sf daca nu te pricepi pune pe cineva si incearca chestia asta macar stii ca motoru nu-i blocat.
In rest nu stiu asa pe nevazute si nici n-am ajuns la mecanicu ala de care ziceam. Daca ajung pe la el o sal intreb si o sa iti zic.
Am înțeles. Mulțumesc..Am sa te țin la curent.Și posibil și varianta care ai zis cu cititul cheii.am sa desfac contactul poate vreun fir în scurt.
Ok am intrebat pe cineva si a spus ceva de genul ca de la sonda aia lambda ce spui tu masina n-ar mai porni in situatia in care a facut scurt.Sonda aia are vreo 4 fire, doua dintre ele zice mecanicu asta cu experienta ca ar duce undeva la releul de la pompa de benzina, deci daca ar fi facut scurt ar fi putut arde releul pompei de benzina caz in care motoru nu mai porneste ca nu are alimentare.
Deci doara in cazul asta motoru nu mai porneste.A spus ca motoru trebuie sa porneasca si fara sonda aia, sa no ai deloc, exact cum am zis si eu.Deci testeru ala o fi din ala de 2 lei, pentru ca is f multe testere, dara nu toate pot sa dea un diagnostic corect. Uite iti spun o intimplare cun audi a4 ce s-a oprit in drum pur si simplu.Am pus testeru pe el, un tester din ala ieftin simi dadea probleme cu alimentarea.Am verificat alimentarea si totu mergea struna,am verificat tot,ba am si schimbat totu la alimentare,nu era masina mea, dara tipu a schimbat, pompa de benzina, regulator de presiune, pana si pompa de presiune, deci tot pe lina de alimentare si masina tot nu pornea.Era de la cheie din cipu din cheie nu mai comunica cu calculatoru si nu pornea deloc. Vreau sa arat ca testeru asta zicea alimentarea e de vina deci conteaza f mult ce tester ai folosit.Deci poti scoate toti senzorii de pe catalizator si motoru ar fi trebuie sa porneasca asa zis meserioasu asta, care are experienta si il cred.Eu am pornit masini siam mers fara sondele astea, deci are dreptate.
Atunci sa zicem și așa..Am agățat în urma cu vreo 4luni acele 4 fire ale sondei și sau smuls toate.Mi lea legat la un service, peste câteva zile am plecat la nemți și de aici ști povestea la 1200 de km parcurși au început problamele.Acum ar fi cazul sa verific releul Cum ai zis.Te țin la curent.Multumesc!
Dar de fapt benzina îmi vine..Deci releul funcționează. Se exclude releul.Sincer avem 2 mecanici în lcoalitate și aia mereu ocupați. Iar în oraș trebuie urcata pe platforma.Singura varianta rămasă sa chem un mecanic care se deplasează la domiciliu.
voinead2011 întreabă:
Stanmariusvasile întreabă: