Audi a avut pana 2012 problema si vw la fel fiind gana vag. Acum toate modelele pe motorina in uk platesc sume uriase de bani la clienti pentru ca au manipulat noxele si se includ vw - audi - mercedes - vauxhall. Europa doarme
Cand va aud distributie curea lant ba voi ati baut ceva?
Ce legatura are sistemul deci atentie sistemul de distributie cu prefectura, in cazul tau cu consumul de ulei?
Sau ce legatura are lantul de la sistemul de distributie ori cureaua cu consumul de ulei?
Dar ce te faci daca ai 2 axe cu came la care nu exista curea,orice motor care are mai multe axe cu came are lant,asta daca nu stiai,nu exista acolo curea.
Curea exista doara la exterior,deci ce te faci daca ai si lant si curea in sistemul de distributie?
Since cred ca voi vorbiti asa SF-uri,ce visati noaptea bagati pe aic.
Cand spui o gogorita de genul asta,arata ca habar nu ai mai nimic desppre cum este construit un motor si cum functioneaza.
Scuze ca scriu la tine, dar tu ai picat acu, ai iesit in zona vizibila aici sper ca nu te superi.
Intrebi mai consuma ulei? Sa inteleg ca o masina noua din fabrica consuma ulei?
Consuma ulei vorba unora pe aici cazanele ce le iau unia si le maninca zilele, pai daca iei fieru vechi al unui nebun care a omorat o masina, tu crezi ca e normal sa vii sa spui consuma ulei?
Uite ca miadusei aminte de o masina genul asta, cineva a luat o masina audi a4 din 2005, a zis hai cu mine sa verifici una alta,Am fost am verificat si i-am zis ce are pe acolo si nu-s bune.
Cand am desfacut la filtru,avea filtru din ala in care bagi doara filtru propiuzis,care n-are carcasa de metal,deci filtru ala era moloz, am scos bucati din ele dar era namol uleiul era taciune, masina era pe benzina, dar totusi mergea.
Dupa cum observi o masina de genul ala intretinuta duce la uzura segmentilor si mai stiu eu ce alte piese si asa apare consumul de ulei, nu ca face fabrica motoare care consuma ulei.
Uite alt exemplu, eu am avut tot un audi dar A6 si nu consuma ulei deloc absolut deloc, de ce? Pt ca masina aia era condusa si intretinuta corect.
Consum de ulei poti avea si sa pierzi sau sa scape pe la turbina, asta daca acel motor are pe el o turbina.
Am gasit eu personal ulei in conducta ce iese din turbina, ulei la greu, ala baga ulei la luna
Nu face fabrica motoare defecte ca de ar fi fost asa nu ar mai fi vandut nimic
Am mai multe întrebări dar mă mulțumesc cu niște păreri legate de distribuție, am un golf 5tsi 122hp, distribuție pe lanț din2008, nu am avut probleme până acum, sper sa nu am nici de acum! nu consuma ulei nu se aude lanțul dar stau cu emoții că este posibil sa se întindă prea mult sau știu eu sa-mi facă cumva probleme, crezi că dacă îl schimb(am 30k făcuți in 2 ani jumate)pot dormi mai liniștit? Schimburile le fac la 10kchiar mai devreme! mulțumesc!
Deci sa schimbi ceva doara ca asa sa dormi tu linistit, e bun si asa.Omule lantu ala are un intinzator hidraulic,pe ulei, are acolo si senzor, daca lantu ala sar slabi ai avea in bord check engine, ori ceva bec aprins la ulei.
Dar atat timp cat in bord nu ai nici o lumina aprinsa, nu ai check engine on, nu vad de ce sa te apuci sa schimbi piese.
Schimbi uleiul la 10 mii, inseamna ca pui ulei the best sa-i zic asa ar trebuie sa pui ulei pe care scrie ca merge 10 mii, altfel nu stiu de e bine ce faci.
Este ulei care se schimba la 5 mii la 15 mii, la 25 de mii sau la an, dar scrie pe acel ulei cati km poti merge.
Alea cu F in ele au fost praf in general. TSI-urile, cel putin alea dupa 2016 au fost ceva mai reusite (nu toate) dar nu extraordinar de stralucite. Am un 1.4 TSI in familie, cod CZCA, 2017, ~60. 000km nicio problema, consum de ulei chiar ok, normal spre mic, la mers sportiv uneori, nu exagerat. 0 probleme deocamdata dar e si distributie lant ce-i drept.
GhitaAndrei întreabă: