Trag amandoua dar asta se intampla datorita diferentialului. Diferentialul unei masini are ca scop permiterea rotilor de pe o singura punte sa se invarta diferit in viraje. Fara un diferential, rotile de pe o punte s-ar invarti la fel in viraj, insa s-ar freca de asfalt. Exista diferentiale pentru rotile din fata, pentru rotile din spate la masinile cu tractiune spate sau 4x4 sau diferentiale centrale. Sunt si diferentiale blocante, care permit un raport intre cele doua roti mai mic, ceea ce le face sa se invarta cu aceeasi viteza, pentru performante mai bune.
Sursa:http://www.pieseauto.ro/diferentiale/daewoo/
Inseamna ca era putin virata stanga.
Cand virezi stanga, roata dreapta "trage in scartz", iar cea din stanga impinge, ca sa vireze mai eficient.
Trag amandoua, dar daca o roata pierde aderenta, se invarte mai repede decat cealalta din cauza diferentialului care permite acest lucru.
Daca vei ridica roata stanga pe cric si vei porni masina vei observa ca se va invarti doar roata suspendata si masina va sta pe loc.
https://www.youtube.com/watch?v=SPoxAWBYhik