Depinde de drujba. In general cam asa:
Strange suruburile la maxim apoi le desfaci o tura intreaga.
H-ul ramane o tura deschis [ invers acelor de ceasornic ], daca e folosita, si are putina uzura, poti sa mai dai 1/4 din rotatie [ nu mai mult de 1/4, pentru ca ii dai amestecul imbogatit si risti sa strici setul ] adica 1 si 1/4, 1,25.
Apoi la L, tot o tura prima data, il deschizi tot o tura, apoi umbli numai pe el, invers acelor de ceasornic pentru reglaj. Grija si aici, sa nu stea prea turat ca duce la uzura prematura a segmentului.
Depinde de motoferastrau, cum a spus si Furtuna Diesel. De ex cumnatul meu are husqvarna 572 xp si regleaza ambele suruburi la 2.5 ture. Dar cel mai bine e sa o reglezi facand proba in lemn, in gol te poate pacali, crezi ca merge bine si cand o pui in lemn "moare", deci. o reglezi in timp ce incerci sa tai. Cel putin asa fac eu la una luata "de ocazie".
Gasesti aici cateva tutoriale despre repararea si reglarea carburatoarelor de drujba si nu numai. Succes!
https://www.facebook.com/RocoPieseScutere?ref=hl
Salut închide arerul si benzina de tot apoi deschizi 1, 5 aer 2 ture benzină o pornesti și dacă se turează disfaci relantiul până se opreste lanțul la drujbă după ce s-a oprit lanțul mai dai jumate de tură la relantiu să înainteze lanțul foarte ușor înainte
Stanmariusvasile întreabă: